کد خبر : 1847186 | 16 مهر 1401 ساعت 16:05 | 27K بازدید | 15 دیدگاه

دانشگر و مهار لوکادیا با چاشنی شیطنت

محمد دانشگر عملکرد خوبی در خط دفاعی سپاهان داشت و چه بسا بهترین بازیکن این تیم نیز بود.

دانشگر و مهار لوکادیا با چاشنی شیطنت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پرسپولیس در حالی مقابل سپاهان قرار گرفت که پس از ناکامی مهاجمان این تیم در دیدار با تراکتور یحیی گل‌محمدی دو مهاجم را در ترکیب خود قرار داده بود؛ به شکلی که لوکادیا در نوک پیکان خط حمله بازی می‌کرد و پشت سر خود محمد عمری جوان را می‌دید.

در حالی که این دو با انگیزه بالا برای باز کردن دروازه سپاهان پای به زمین گذاشته بودند، از آن سو مورایس نیز ترکیب چهار نفره خط دفاعی خود متشکل از دو مدافع ملی پوش و زوج دانشگر و داسیلویرا را به زمین فرستاده بود. زوجی که با نمایش درخشان اجازه گلزنی را به پرسپولیس ندادند.

در این بازی به نظر می‌رسید که یارگیر مستقیم لوکادیا محمد دانشگر باشد. مدافعی سمج و پرتلاش که حتی یک لحظه هم از لوکادیا غافل نشد و تقریبا اجازه خلق موقعیت خاصی به این مهاجم هلندی نداد. به خصوص در ضربات ایستگاهی و دوئل‌های یک در مقابل یک دانشگر چسبیده به لوکادیا حرکت می‌کرد و با شیطنت خاص تلاش داشت تا تمرکز او را بهم بزند.

دانشگر که همیشه مشخصه‌های خاص خود را در فوتبالش دارد این بار هم موفق عمل کرد و روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و ستاره خط دفاعی سپاهان لقب گرفت.

البته در نیمه دوم مصدومیت باعث شد تا جای خود را به نیلسون بدهد اما تا لحظه‌ای که در زمین بود روز سختی را برای مهاجمان پرسپولیس رقم زد.

دیدگاه‌ها