کد خبر : 1847187 | 16 مهر 1401 ساعت 16:11 | 33K بازدید | 14 دیدگاه

رناتو برای نمره ده یک گل کم داشت

وقتی نفس پرسپولیس در نقش‌جهان حبس شد

هرچند ستاره برزیلی سپاهان جدی‌ترین فرصت گلزنی تیمش را از دست داد اما نمایش دل‌پذیرش در خط دفاع، هواداران سپاهان را راضی نگه داشته است.

وقتی نفس پرسپولیس در نقش‌جهان حبس شد

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک بازی نه‌چندان جذاب مقابل صدرنشین لیگ به تساوی بدون گل رسید. یکی از بارزترین ویژگی‌های مسابقه دیشب، کم بودن موقعیت‌های گل بازی بود. در مجموع نود دقیقه مسابقه پرسپولیس یک و سپاهان دو ضربه در چارچوب داشت و از این نظر عملکرد دفاعی دو تیم مورد قبول بود. اما نکته‌ای که در ترکیب سپاهان بار دیگر به چشم آمد، درخشش مدافع میانی برزیلی‌شان بود که در هشتمین حضور متوالی در ترکیب سپاهان باز هم کم‌نقص ظاهر شد.
داسیلویرا که برای تقویت خط دفاعی سپاهان با نظر مستقیم ژوزه مورایس به ترکیب سپاهان اضافه شد، علاوه بر قدرت بازی‌خوانی بالا در هنگام دفاع کردن، از مدافعین پابه‌توپ لیگ بیست و دوم محسوب می‌شود که درصد پاس‌های سالم قابل توجهی در هر مسابقه ثبت می‌کند.
رناتو شب گذشته هم برابر وینگرها و مهاجم خطرناک پرسپولیس بی‌اشتباه بود و به جز یک ضربه سر روی ارسال کرنر، اجازه خلق موقعیت در جریان بازی به حریف نداد. مدافع مورد علاقه مورایس در بین چهار بازیکن قلب دفاع سپاهان، شب گذشته این فرصت را هم داشت تا با گلزنی برابر پرسپولیس تیمش را به صدر جدول برساند اما ضربه سر او روی ارسال دقیق رامین رضاییان با اختلاف کمی به بیرون رفت تا آه از نهاد نیمکت تیمش بلند شود.
مصدومیت‌های متوالی فرناندز در کنار نمایش نه‌چندان قابل قبول کامسوبا باعث شده تا داسیلویرا جلوتر از نیلسون به عنوان بهترین خرید خارجی فصل سپاهان لقب بگیرد و با این بازی‌ها مدیران سپاهان را از تصمیم‌شان در یک ساله نبودن قرارداد این مدافع 30 ساله خرسند کند.

دیدگاه‌ها