کد خبر : 1847188 | 16 مهر 1401 ساعت 16:10 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

ماموریت غیرممکن برای لونین

جانشین کورتوا امشب طلسم‌شکنی می‌کند؟

آندری لونین، دروازه بان اوکراینی رئال، امشب به دلیل مصدومیت تیبو کورتوا، از ابتدا برابر ختافه بازی خواهد کرد. او هرگز نتوانسته در رئال دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

جانشین کورتوا امشب طلسم‌شکنی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، آندری لونین در تابستان 2018 بود که به رئال پیوست و در این چهار سال چند بار قرضی برای لگانس، وایادولید و رئال اُویدو نیز بازی کرده است. لونین از فصل قبل به دروازه بان شماره دو رئال مادرید و ذخیره تیبو کورتوا  تبدیل شد.

1680140

1568 روز از پیوستن لونین به رئال گذشته ولی او تنها هفت بار برای رئال بازی کرده و نکته جالب اینکه هرگز نتوانسته کلین‌شیت کند. او در بازی هایی که به میدان رفته، حداقل یک گل را دریافت کرده است. لونین اولین بار دو فصل پیش برابر آلکویانو در کوپا دل ری به میدان رفت و رئال 2-1 باخت و حذف شد. یک سال بعد او بازهم برابر آلکویانو از ابتدا در دروازه رئال قرار گرفت و این بار رئال 1-3 برنده شد. لونین فصل قبل در بازی برابر الچه در کوپا دل ری نیز دروازه بان ثابت بود و رئال 1-2 پیروز شد. 

1680143

فصل گذشته او دو بار نیز در لالیگا دروازه بان ثابت رئال شد. در هفته های پایانی او برابر اتلتیکو مادرید و کادیز به میدان رفت و دو گل دریافت کرد. رئال 1-0 به اتلتیکو باخت و برابر کادیز نیز 1-1 متوقف شد. در فصل جاری نیز او برابر اوساسونا و شاختار به میدان رفته و دو گل دریافت کرده است. 690 دقیقه بازی برای رئال و دریافت هشت گل(متوسط هر 86 دقیقه یک گل خورده) آمار چندان خوبی برای لونین نیست. باید دید او امشب برابر ختافه طلسم‌شکنی خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها