کد خبر : 1847194 | 16 مهر 1401 ساعت 16:44 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکنی که مورایس را به آینده امیدوار می‌کند(عکس)

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس هم عملکردی هم‌تراز با جایگاهش داشت.

بازیکنی که مورایس را به آینده امیدوار می‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه" نمایش محمد کریمی مقابل استقلال هواداران تیمش را به میدان‌داری او در مسابقه با دیگر قدرت فوتبال پایتخت امیدوار کرده بود. کریمی که در تمام هفته‌های مصدومیت تمرکزش به فیزیوتراپی جداگانه بعد از تمرین تیم و یک ساعت کامل قدم زدن در استخر معطوف شده بود، از فرصت سه هفته‌ای پیش آمده در شروع مجدد لیگ نهایت بهره را برد و با رسیدن به مرز آمادگی بار دیگر جلوتر از بازیکنان سپاهان با بازوبند کاپیتانی در ورزشگاه دستگردی مقابل هوادار به زمین آمد.
کریمی که عملکردش برابر هوادار هیچ نشانی از مصدومیت پنج هفته‌ای نداشت، هشتاد دقیقه برابر شاگردان ساکت الهامی جنگید تا برای بازی بزرگ هفته هشتم آماده باشد. کاپیتان سپاهان شب گذشته در کنار مسعود ریگی به خوبی از پس هافبک‌های پرسپولیس در میانه میدان برآمد و در بیشتر دوئل‌های انفرادی برابر سرلک و کامیابی‌نیا پیروز بود.
کریمی که جزو معدود هافبک‌های دفاعی لیگ با قابلیت بازیسازی و توزیع رو به جلو توپ محسوب می‌شود، می‌توانست یک پاس گل هم مقابل اسمش در بازی دیشب ثبت شود اما ضربه نهایی علی‌نژاد به دستان بیرانوند چسبید تا پاس در عمق فوق‌العاده کاپیتان طلایی‌پوشان به گل ختم نشود.

1751409

بازگشت کریمی در فرم مناسب بهترین خبر ممکن برای مورایسی بود که چهار هفته پیاپی از پیروزی دور مانده بود و استیصال تیمش در میانه میدان فشار مضاعفی به وینگرها وارد کرده بود اما حالا بعد از یک برد حیاتی برابر هوادار و تساوی مقابل صدرنشین، همان‌طور که کاپیتان تیمش در میکسدزون گفت، به جدول برگشته و تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

دیدگاه‌ها