کد خبر : 1847200 | 16 مهر 1401 ساعت 17:15 | 41.1K بازدید | 79 دیدگاه

دیه‌گو میلیتو:

امباپه بهتر از هالند است: او از هیچ گل می‌سازد

دیه‌گو میلیتو، ستاره سابق آرژانتینی، سبک بازی کیلیان امباپه را بیشتر می‌پسندد و او را به ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد.

امباپه بهتر از هالند است: او از هیچ گل می‌سازد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را جانشینان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال های پیش رو می دانند. بسیاری معتقدند این دو بازیکن مدعیان جدی کسب توپ طلا خواهند بود و می توانند یک دهه بر فوتبال دنیا مسلط شوند. هالند که در تابستان امسال از دورتموند به سیتی پیوست، شروع فوق العاده‌ای داشته و توانسته 19 گل در یازده بازی بزند. امباپه هم در یازده بازی موفق به زدن یازده گل برای پی اس جی شده است. در چنین شرایطی طبیعی است که این دو بازیکن با یکدیگر مقایسه شوند.

1751413

دیه‌گو میلیتو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینتر، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت که امباپه را به هالند ترجیح می دهد:«من سبک بازی مهاجمانی مثل امباپه را بیشتر می پسندم. امباپه می تواند به تنهایی مشکلات تیمش را حل کند ولی بازیکنی مثل هالند به کمک هم تیمی هایش نیاز دارد. او البته که مهاجمی ویرانگر است ولی بدون کمک بازیکنان سیتی، نیمی از قدرتش کاسته می شود. امباپه در سوی دیگر از هیچ می تواند گل بسازد. او هم پاس گل می دهد و هم گل می زند. امباپه حتی بدون کمک هم تیمی هایش می تواند گلزنی کند.»

1614504

میلیتو ادامه داد:« امباپه من را به یاد رونالدو نازاریو می اندازد. بعد از لیونل مسی من رونالدو نازاریو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانم. هالند بیشتر شبیه به کریستین ویِری و مارتین پالرمو است. مهاجمی تنومند با قدرت بدنی بالا که درون محوطه جریمه قدرت تمام‌کنندگی فوق العاده‌ای دارد. هالند متعلق به نسلی جدید از مهاجمان است.»

دیدگاه‌ها