کد خبر : 1847205 | 16 مهر 1401 ساعت 18:01 | 32.5K بازدید | 59 دیدگاه

واکنش مدیر تیم فولاد به مصاحبه استقلالی‌ها

مدیر تیم فولادخوزستان به مصاحبه مسئولان استقلال واکنش داد.

 واکنش مدیر تیم فولاد به مصاحبه استقلالی‌ها

به گزارش ورزش سه، سید محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار روز گذشته تیمشان مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم در این دیدار بدشانس بودیم و روی یک غفلت بازی برده را با تساوی عوض کردیم. به هرحال فوتبال همین است و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم و‌ از امروز برای دیدار با پیکان تلاش خواهیم کرد.
وی در خصوص اعتراضات استقلالی‌ها در خصوص داوری گفت: هنوز از ورزشگاه خارج نشده بودیم که تمامی مسئولان و مربیان  ‌‌بازیکنان استقلال گونه‌ای درباره اشتباهات داوری حرف زدند که انگار داور واقعا ۵ پنالتی برای آن‌ها نگرفته‌است. اکنون آقای سلیمانی مسئول اجرایی دپارتمان داوری نیز در خصوص تمام صحنه‌های مشکوک گفتند که تصمیم داور کاملا صحیح بوده است. به نظرم اکنون باید با اینگونه مصاحبه‌ها و تهمت‌های علیه تیم داوری برخورد شود تا شاهد اینگونه صحبت‌ها دیگر نباشیم.

مدیر تیم فولاد افزود: به عقیده من یکی از بهترین قضاوت‌های لیگ بوده و تحت تاثیر جو قرار نگرفت. از همان اول مسابقه، بازیکنان استقلال آنقدر در محوطه جریمه ما خودشان را زمین می‌زدند که مشخص بود برنامه‌شان کسب پنالتی به هر روش ممکن بود. به هرحال بهتر است که دوستان اینگونه به سمت کمیته داوران حمله نکنند و باعث نشوند تا با ایجاد چنین فضایی، داوری ‌ها را به نفع خود ببرند. چه بازی را ببرند چه ببازند این صحبت‌ها را انجام می‌دهند تا بگویند همیشه ضرر کرده‌ایم و در آینده بخواهند به نفع خودشان مسائل را تغییر بدهند.
او در پایان گفت: در دقیقه ۸۳ سیلوا مدافع استقلال کارت زرد گرفت و سه دقیقه بعد یک‌ خطای خشن روی ساسان انصاری انجام داد که داور می‌توانست کارت زرد دوم بدهد و او‌ را اخراج کند. رضا میرزایی در اولین صحنه شبیه سازی انجام داد و کارت زرد گرفت و در دومین صحنه هم‌همین عمل را تکرار کرد و به نظرم داور بازهم می‌توانست کارت زرد دوم را بدهد و اخراجش کند، اما آیا ما برای این دو کارت قرمز دست به چنین مصاحبه‌هایی زدیم؟ یا نیمکت ما اعتراضی انجام داد تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد؟ بهتر است درون زمین به تصمیم داوران احترام بگذاریم و باعث نشویم تا آرامش داوران برای ادامه لیگ گرفته شود نه اینکه برای رسیدن به هدفمان بخواهیم هرکاری انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها