کد خبر : 1847206 | 16 مهر 1401 ساعت 18:27 | 23.1K بازدید | 12 دیدگاه

با همراهی دیگر ستاره گل‌گهری‌ها؛

سجده شکر خدابنده‌لو پس از دو دقیقه عجیب! (عکس)

محمد خدابنده لو چند دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه توانست در عرض دو دقیقه دبل کند.

سجده شکر خدابنده‌لو پس از دو دقیقه عجیب! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خدابنده‌لو به عنوان یکی از بازیکنان شاخص لیگ بیست و یکم که پس از یک فصل حضور در ترکیب ذوب‌آهن درخشیده بود به تیم فوتبال گل‌گهر پیوست و برای اینکه فرصت بازی بیشتری به دست بیاورد از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها گذر کرد.
این بازیکن جوان که با وجود سن کم به دلیل رشد از رده‌های پایه پیکان و بازی در تیم‌های ملی رده پایه از تجربه خوبی هم برخوردار شده، رفته رفته در حال جا انداختن خودش در ترکیب گل‌گهر است و پس از پاس زیبا و منحصربه فردی که در جریان تساوی 2 بر 2 مقابل مس کرمان برای مرتضی تبریزی فراهم کرد، در مصاف هفته هشتم هم موفق شد دوبار طی دقایق 76 و 78 برای تیمش گلزنی کند تا در تیم منتخب هفته ورزش‌سه هم قرار بگیرد.

1751425

خدابنده‌لو گل سوم مسابقه را روی پاس خوب کی‌روش استنلی به ثمر رساند؛ گلی که حرکت پا به توپ این بازیکن و ضربه نهایی‌اش نشان از اعتماد به نفس بالا داشت. در ادامه گل چهارم مسابقه در شرایطی به ثمر رسید که پرس نوید عاشوری زننده گل دوم دیدار گل‌گهر و نفت مسجد سلیمان که با برتری 5 بر صفر آبی‌پوشان سیرجانی تمام شد، سبب شد تا مدافع تیم میزبان اشتباه کند و این فرصتی برای دومین گل خدابنده‌لو بود که توپ را قاپید و اینبار هم با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه دبل کرد.
پس از هر دو گل‌ خدابنده‌لو دستانش را به نشانه اینکه شادی‌ای در کار نخواهد بود، بالا گرفت و پس از گل دوم بود که زانو زد و در چمن ورزشگاه بهنام محمدی سجده شکر به جا آورد؛ عملی که توسط نوید عاشوری هم تکرار شد تا دو گلزن پیروزی درخشان گل‌گهر در مسجد سلیمان با سجده کردن جشن گلزنی به پا کرده باشند.

1751426
1751427

دیدگاه‌ها