کد خبر : 1847210 | 16 مهر 1401 ساعت 19:02 | 10.5K بازدید | 5 دیدگاه

ریکاوری ملی‌پوشان در پک؛ گاهی خنده، گاهی جدی!

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در ساختمان پک زیر نظر کارلوس کی‌روش ریکاوری کردند.

ریکاوری ملی‌پوشان در پک؛ گاهی خنده، گاهی جدی!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از برگزاری آخرین دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر که به میزبانی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل پرسپولیس برگزار شد، کارلوس کی‌روش فهرست جدیدی برای تیم ملی اعلام کرد و براساس آن 16 بازیکن از 5 باشگاه گل‌گهر، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پیکان به مرکز ملی فوتبال فراخوانده شدند.

در بخشی از اولین تمرین ریکاوری ملی پوشان که با برخورد صمیمانه کی‌‎روش با شاگردانش آغاز شد، بازیکنان آیتم‌هایی نظیر دوچرخه زدن را حین مشاهده دوباره عملکرد تیم ملی در دو دیدار دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه و همینطور تمرینات کششی پشت سر گذاشتند و نکته جالب اینکه در حین این تمرین چهره بازیکنان حاضر در اردو به شدت جدی بود.

1751434

با این حال چند دقیقه بعد که بازیکنان از دوچرخه‌ها پیاده شده بودند و تمرینات کششی تمام شده بود، کی‌روش برای دقایقی آنها را برای بازی گروهی با توپ به حال خودشان گذاشت؛ جایی که چهره‌ای شاداب‌تر در عکس‌های ثبت شده دارند و با خنده‌ای برلب به کارشان ادامه می‌دادند.

تمرین ریکاوری ملی پوشان براساس توافقات انجام شده طی یکی دو روز آینده نیز ادامه خواهد داشت و سپس 16 بازیکن حاضر در اردو به تیم‌های خود بازخواهند گشت تا آماده ادامه مسابقات لیگ در هفته نهم شوند که روز پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

1751431
1751432
1751433

دیدگاه‌ها