کد خبر : 1847211 | 16 مهر 1401 ساعت 19:03 | 71K بازدید | 9 دیدگاه

ناکامی‌های بایر لورکوزن پایان یافت؛

برد شگفت‌انگیز یاران آزمون با ورود ژابی آلونسو

بایر لورکوزن در حضور سرمربی جدیدش و در غیاب مهاجم ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل شالکه دست یافت.

برد شگفت‌انگیز یاران آزمون با ورود ژابی آلونسو

به گزارش "ورزش سه"،  در چارچوب دیدارهای هفته نُهم بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را به دلیل آسیب دیدگی در فهرست بازیکنان خود نمی‌دید، از ساعت ۱۷ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه بایر آرنا مقابل تیم رده پانزدهمی شالکه ۰۴ قرار گرفت.

بایر لورکوزن که پس از نتایج ضعیف در رقابت‌های بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ اقدام به تغییر سرمربی خود در هفته گذشته کرد و هدایت تیمش را به ژابی آلونسو اسپانیایی داد، امروز نمایش کاملا متفاوتی نسبت به همیشه ارائه داد و برابر شالکه به بهترین برد این فصل دست یافت.

1751435

یاران آزمون که در هشت هفته گذشته بوندس لیگا آلمان فقط یک پیروزی داشتند و در هفت دیدار دیگرشان دو مساوی کسب کرده و در پنج مسابقه شکست خورده بودند، امروز توانستند از بحران خارج شوند و در دیدار خانگی مقابل شالکه به یک برد پُر گل دست پیدا کنند و از قعر جدول فاصله بگیرند.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که در کنار نتایج ضعیف خود در بوندس لیگا آلمان، در نخستین مسابقه جام حذفی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ شکست خورده و در سه دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز دو باخت و یک پیروزی داشت، امروز توانست با چهار گل در جدال برابر شالکه به پیروزی برسد و دومین برد فصل را جشن بگیرد.

موسی دیابی در دقیقه ۳۸ دیدار مقابل شالکه با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه گل اول بایر لورکوزن را به ثمر رساند و سه دقیقه پس از آن جرمی فریمپونگ روی پاس در عمق دیابی و ضربه بغل پای زمینی گل دوم یاران آزمون را زد.

1751436

در دقیقه ۵۳ نیز بازهم دیابی در نقش گل‌ساز و فریمپونگ در قامت گلزن ظاهر شدند و این بار شوت زمینی این بازیکن به تور دروازه شالکه چسبید تا بایر لورکوزن با سه گل پیش بیفتد.

پائولینهو که در دقیقه ۸۸ به‌عنوان آخرین تعویضی بایر لورکوزن با نظر ژابی آلونسو وارد زمین شده بود، در دقیقه ۹۰ موقعیت تک به تک به دست آمده را تبدیل به گل کرد تا تیمش به پیروزی چهار بر صفر در حضور هواداران‌اش دست پیدا کند.

1751438
آلونسو پس از ثبت دومین گل بایر لورکوزن مقابل شالکه اینطور در کنار زمین به شادی پرداخت

یاران آزمون پس از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی در بوندس لیگا آلمان، امروز موفق شدند به برتری چهار بر صفر مقابل شالکه دست پیدا کنند تا ۸ امتیازی شده و با صعود سه پله‌ای در جایگاه چهاردهم جدول این رقابت‌ها بایستند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در هشت هفته گذشته بوندس لیگا آلمان به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی به میدان رفته بود، امروز بخاطر آسیب دیدگی دور از فهرست بازیکنان تیمش برابر شالکه بود.

ویدئو: 261726

دیدگاه‌ها