کد خبر : 1847221 | 16 مهر 1401 ساعت 19:42 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

اینزاگی: این پیروزی بعد از برد بارسا مهم و حیاتی بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 مقابل ساسولو از شاگردانش تقدیر کرد و گفت عطش موفقیت و اراده بازیکنانش برای پیروزی عامل این برد مهم بوده است.

اینزاگی: این پیروزی بعد از برد بارسا مهم و حیاتی بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب برای انجام نهمین بازی خود در فصل جدید سری آ به خانه ساسولو رفت و موفق شد حریفش را با دو گل ادین ژکو با نتیجه 2-1 شکست دهد.

با وجود نتایج ضعیف هفته‌های گذشته اینتر در سری آ سرمربی این تیم، اینزاگی، با فشار شدیدی مواجه بود و حتی گفته می‌شد او در آستانه اخراج قرار دارد. ولی پیروزی 1-0 مقابل بارسلونا در دیدار پرتنش هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا و برد امشب مقابل ساسولو کمی از فشار انتقادها بر اینزاگی خواهد کاست.

1751459

سرمربی اینتر بعد از بازی امشب به خبرنگاران گفت:" ما عطش زیادی به پیروزی داشتیم و همین به ما امکان داد که خستگی بدنی و ذهنی را فراموش کرده و در این مسابقه پیروز شویم.

ما در مقابل بارسا بازی خیلی سختی را برگزار کردیم و امروز اگر خواست پرقدرت بچه‌ها برای پیروزی نبود به مشکل برمی‌خوردیم. این دو پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا برده و جایگاه‌مان در جدول لیگ هم بعد از این بازی بهتر شده است. ما الان در برهه حساسی از فصل هستیم و این امتیازها بسیار مهم است.

درباره نیمکت‌نشینی هاندانوویچ باید بگویم او یکی از بازیکنان باارزش ما است. ولی ما تنها با این استفاده چرخشی از بازیکنان است که می‌توانیم ادامه بدهیم و این در مورد همه صدق می‌کند. هاندو امروز از روی نیمکت هم نقش مهمی بازی کرد.

درباره شرایط لائوتارو مارتینز و اینکه او هفت بازی پیاپی است که گل نمی‌زند هم باید بگویم به خودش گفتم که من هم مهاجم بودم و می‌دانم وقتی یک مهاجم گل نمی‌زند نگران و ناراحت می‌شود. ولی با بازی‌های خوبی که از او می‌بینم شک ندارم به زودی دوباره پایش به گلزنی باز خواهد شد".

دیدگاه‌ها