کد خبر : 1847224 | 16 مهر 1401 ساعت 20:02 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

پاتر: این پیروزی‌ها را به حساب من نگذارید

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولورهمپتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

پاتر: این پیروزی‌ها را به حساب من نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در خانه خود، ورزشگاه استمفوردبریج، به مصاف ولوز رفت و موفق شد در دومین بازی خود در لیگ برتر با هدایت گراهام پاتر با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.

چلسی با این پیروزی شانزده امتیازی شد و به رتبه چهارم لیگ برتر صعود کرد. شاگردان گراهام پاتر هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا هم موفق شدند میلان را با نتیجه 3-0 شکست دهند. گراهام پاتر در کنفرانس خبری بعد از بازی امشب به ستایش از بازیکنانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی مقابل ولوز دانست.

1751462

سومین پیروزی چلسی با هدایت گراهام پاتر
مهم این است که حرکتی که شروع شده را ادامه بدهیم و عملکرد خوب‌مان را حفظ کنیم. تلاش بچه‌ها فوق‌العاده بود. آنها هفته گذشته در تمرینات هم عالی کار کردند. ما می‌خواهیم در هر بازی بیشتر از یک گل بزنیم. این بود که امشب عالی بازی کردیم. تیمی که عملکردش اینقدر خوب باشد می‌تواند به گل زدن و پیروز شدن اطمینان داشته باشد.

عملکرد ولوز در بازی امشب
باید به ولوز تبریک بگویم. آنها در نیمه دوم ما را واقعا با مشکل مواجه کردند. ولی ما توانستیم چالش آنها را خنثی کنیم و یک گل قشنگ به ثمر برسانیم. گل آخر آرماندو بروژا هم بی‌نظیر بود.

گلزنی آرماندو بروژا
من سه چهار هفته است به این تیم آمده‌ام و این پیروزی‌ها نباید به نامم نوشته شود. در گلی که شما می‌گویید هم پاس گل گل تماشایی بود و هم ضربه نهایی آرماندو. او هر وقت وارد زمین می‌شود برای تیم تلاش می‌کند و بازیکن سخت‌کوشی است. آرماندو باید صبور باشد ولی من خوشحالم که توانست گل بزند.

دیدگاه‌ها