کد خبر : 1847229 | 16 مهر 1401 ساعت 20:40 | 12.1K بازدید | 6 دیدگاه

محرز: حریفان سیتی باید از هالند بترسند

ریاض محرز که در جریان پیروزی 4-0 منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون اولین گل فصل خود را برای تیمش به ثمر رساند می‌گوید همه حریفان سیتی باید از ارلینگ هالند بترسند.

محرز: حریفان سیتی باید از هالند بترسند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب موفق شد در نهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر ساوتهمپتون را 4-0 شکست داده و به صدر جدول صعود کند.

گل سوم سیتی در نیمه دوم و در دقیقه 49 توسط ریاض محرز به ثمر رسید. این اولین گل محرز برای منچسترسیتی در فصل جاری بود. بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه 65 دروازه ساوتهمپتون را برای چهارمین بار باز کرد تا سیتیزن‌ها با یک نتیجه عالی به کار خود پایان دهند.

1751477

ریاض محرز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بله اولین گل فصل را زدم. وقتش شده بود.

اینجا می‌خواهم به درخشش ارلینگ هالند اشاره کنم. بین ما بازیکنان سیتی و او هیچ مشکلی وجود ندارد. هالند عضوی از تیم منچسترسیتی و مهاجم ما است. مثل هر مهاجم دیگری ما سعی می‌کنیم توپ را به او برسانیم. ارلینگ این روزها واقعا آماده است.

بازی امروز بازی سختی بود ولی ما چون زود به گل رسیدیم کاری کردیم که همه فکر کنند بازی ساده‌ای را پشت سر گذاشتیم. ما امروز شانس‌های زیاد دیگری هم داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. خیلی زود به گل رسیدیم و بعد بازی را کنترل کردیم و به همین خاطر بود که گلی دریافت نکردیم".

دیدگاه‌ها