کد خبر : 1847230 | 16 مهر 1401 ساعت 20:44 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

هاورتز: برد شیرینی بود، باید به فکر بازی میلان باشیم

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولوز به خبرنگاران گفت چلسی باید هر چه سریعتر خودش را آماده بازی بزرگ با میلان کند.

هاورتز: برد شیرینی بود، باید به فکر بازی میلان باشیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در خانه خود موفق شد ولوز را با گلهای کای هاورتز، کریستین پولیشیچ و آرماندو بروژا با نتیجه 3-0 شکست دهد.

کای هاورتز در وقتهای تلف شده نیمه اول گل اول چلسی را به ثمر رساند تا آبی‌های لندن این نیمه را با برتری بر حریف به پایان برسانند.

1751480

او در  پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما روز سه‌شنبه یک بازی مهم دیگر مقابل میلان داریم. یک بازی بزرگ در چمپیونزلیگ. برای همین باید هر چه سریعتر به خاطر این پیروزی جشن‌ بگیریم، ریکاوری را انجام بدهیم و آماده‌سازی برای آن بازی را شروع کنیم.

ما تیم بزرگی داریم که بازیکنان خوب زیادی در آن حضور دارند. ما همه متحد هستیم و پیروزی در یک بازی وابسته به هیچ بازیکنی نیست بلکه به کل تیم وابسته است. ما امروز تغییرات زیادی داشتیم ولی همه تیم در هر بازی نقش دارد. همه ما حتی کسانی که در یک مسابقه بازی نمی‌کنند باید روحیه مثبت داشته باشند و پشت تیم بایستند. آرماندو که در بازی‌های قبلی وارد میدان نشده بود در این بازی به محض اینکه وارد میدان شد فرصت گلزنی پیدا کرد و توپ را گل کرد.

در کل خیلی خوشحالم. پیروزی 3-0 نتیجه خوبی است به خصوص به خاطر اینکه مقابل هواداران به دست آمد. جو ورزشگاه عالی بود و ما خوب کار کردیم. گل زدن همیشه شیرین است. ما به آن گل قبل از تمام شدن نیمه اول نیاز داشتیم. خیلی خوب شد که با برتری نسبت به حریف به رختکن رفتیم".

دیدگاه‌ها