کد خبر : 1847237 | 16 مهر 1401 ساعت 22:33 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

جوکر فرانسوی، محبوب جدید دیوار زرد دورتموند

آنتونی مودست، مهاجم فرانسوی دورتموند، که در این تیم جانشین ارلینگ هالند شده است در آخرین لحظات دیدار با بایرن مونیخ موفق شد مانع از شکست تیمش بشود.

جوکر فرانسوی، محبوب جدید دیوار زرد دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت درخشان دورتموند به دِر کلاسیکر و جبران شکست 2-0 مقابل بایرن با تساوی 2-2 از دقیقه 70 شروع شد. زمانی که ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، دانیل مالن هلندی را بیرون کشید تا آنتونی مودست فرانسوی را راهی میدان کند.

مودست در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از کلن خریداری شد تا جای خالی سباستین هالر مبتلا به سرطان را در خط حمله زردپوشان وستفالن پر کند. او امشب بازی را از روی نیمکت آغاز کرد ولی ترزیچ که در دقیقه 70 همه چیز را از دست رفته می‌دید مودست را به عنوان آخرین تیر ترکش راهی میدان کرد.

این بازیکن فرانسوی خیلی زود تاثیرش را نشان داد و در دقیقه 74 پاس گل داد. موکوکو توپ را به مودست پاس داد و او با مانوری شبیه به رقص اوپامکانو مدافع بایرنی را از پیش رو برداشت و توپ را از فاصله 12 قدمی به موکوکو سپرد تا این جوان 17ساله دروازه بایرن را باز کند. مودست دست بردار نبود و در دقیقه 83 به گلزنی نزدیک شد اما شوت او با فاصله‌ای کم از کنار دروازه بیرون رفت.

1751500

درحالیکه زردپوشان برای به تساوی کشاندن بازی از جان و دل مایه می‌گذاشتند یک اشتباه از کینگزلی کومان باعث شد روند بازی با تغییری دراماتیک همراه بشود. درحالیکه وقتهای قانونی در حال تمام شدن بود کومان در حرکتی غیرضروری کریم آدیمی، مهاجم تعویضی دورتموند، را سرنگون کرد تا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شود.

1751501

این اخراج بیش از آنکه از نظر فنی روی بازی تاثیر بگذارد تاثیری روانی به ضرر بایرن و به سود دورتموند داشت. زردپوشان با تمام قوا جلو کشیده بودند و در وقتهای اضافه بازی حتی دروازه‌بان‌شان مایر هم در محوطه جریمه بایرن دیده می‌شد.

در حالیکه عقربه ساعت ورزشگاه دقیقه 90+5 را نشان می‌داد توپ در سمت راست به نیکو اشلوتربک، مدافع پیش‌تاخته آلمانی، رسید تا او با سانتری استثنایی به روی تیر دو مودست را در بهترین موقعیت ببیند. مهاجم فرانسوی با یک ضربه سر پرقدرت چاره‌ای جز تسلیم برای نویر نگذاشت تا کار در سیگنال ایدونا پارک به تساوی کشیده شود.

1751502

آنتونی مودست که قرار بود جای خالی سباستین هالر را در دورتموند پر کند با پاس گلی که داد و گلی که به ثمر رساند مهم‌ترین نقش را در جلوگیری از شکست تیمش در کلاسیکر بازی کرد تا نشان دهد می‌تواند انتظارها را برآورده کند و در بازی‌های بزرگ ناجی تیمش باشد.

1751507
1751508

دیدگاه‌ها