کد خبر : 1847253 | 17 مهر 1401 ساعت 00:55 | 19.5K بازدید | 9 دیدگاه

آنچلوتی: بی‌انگیزه نبودیم، دیرتر به ال‌کلاسیکو فکر می‌کنم

کارلو آنچلوتی برتری خفیف رئال برابر ختافه را به علت بی انگیزگی بازیکنانش در نیمه دوم نمی داند. او در مورد ترکیب ال کلاسیکو همه چیز را به بعد از بازی با شاختار موکول کرد.

آنچلوتی: بی‌انگیزه نبودیم، دیرتر به ال‌کلاسیکو فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری که در دقایق پایانی حساس و پیچیده شده بود، در نهایت توانست میزبانش ختافه را با تک گل دقیقه سوم ادر میلیتائو شکست بدهد و موقتا صدرنشین لالیگا شود.

1750735

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در پایان بازی گفت:«تیم ماموریتش را درست انجام داد. به خصوص روی توپ های هوایی بی نقص بودیم و اجازه ندادیم ختافه از نقطه قوتش استفاده کند. ادر میلیتائو و رودیگر بسیار خوب بودند. متاسفانه شوت‌های بی‌هدف و بد زیادی زدیم که البته در این مقطع از فصل طبیعی است و ایرادی ندارد.»

افت انگیزه رئال در نیمه دوم:«هر سه روز بازی داریم و با این وجود خوب بودیم.کنترل بازی در دست ما بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. من در تیم افت انگیزه ندیدم و بازی می توانست با گل های بیشتری به سود ما تمام شود.»

دلیل تعویض میلیتائو:«او به دلیل گرفتگی عضلانی تعویض شد.»

ترکیب تیم برای ال‌کلاسیکو:«از حالا می دانم با چه ترکیبی برابر شاختار بازی خواهیم کرد ولی برابر بارسا خواهیم دید. فعلا زمان برای فکر کردن به ال‌کلاسیکو دارم. هر کسی بازی کند، بهترین عملکرد را خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها