کد خبر : 1847255 | 17 مهر 1401 ساعت 01:25 | 62.5K بازدید | 24 دیدگاه

عجیب‌ترین گل به خودی از دومین گلزن جام ملت‌ها

دومین گلزن برتر تیم ملی و جام ملت‌های آسیا با یک اشتباه، شکست ایران مقابل ژاپن را قطعی کرد.

عجیب‌ترین گل به خودی از دومین گلزن جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی یکی از ملی‌پوشان با تجربه انگشت‌شمار بود که در ترکیب ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا به میدان رفت و نمایش خوبی تا چند ثانیه مانده به پایان بازی فینال داشت، اما یک اشتباه عجیب موجب شد تا تمام عملکرد درخشان او تحت الشعاع قرار بگیرد و گل‌های او به فراموشی سپرده شود.

احمدعباسی که بدون تردید یکی از بهترین‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌ها بود و هفت گل در مراحل گروهی و حذفی به ثمر رساند، در مسابقه فینال مقابل ژاپن نیز نخستین گل را با یک شوت محکم زد ولی پس از آن نتوانست این کار را انجام بدهد.

1751561

این بازیکن بلند قامت که در ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن حضور نداشت، پس از گلزنی در بازی فینال، سه شوت محکم دیگر به سمت دروازه این تیم زد ولی هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد و این اتفاق برعکس برای او افتاد!

احمدعباسی در فاصله ۲۵ ثانیه مانده به پایان مسابقه مقابل ژاپن و در حالی که تیم ملی ایران با سیستم پاور پلی برای زدن گل دوم و تساوی تلاش می‌کرد، با یک پاس به عقب اشتباه و عجیب در منطقه‌ای که هیچ بازیکنی حضور نداشت، دروازه خالی از گلر ایران را باز کرد تا امیدهای ایران برای جبران نتیجه از بین برود.

1751560

با وجود این گل به خودی عجیب و غیر قابل باور از احمدعباسی، اما نباید از بازی‌های خوب او در جام ملت‌های آسیا چشم پوشی کنیم و چه بسا لازم به یادآوری است که وحید شمسایی به بازیکنان با تجربه بیشتری برای قهرمانی در این جام نیاز داشت، اما چنین تصمیمی نگرفت.

دیدگاه‌ها