کد خبر : 1847272 | 17 مهر 1401 ساعت 09:59 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

گالتیه: فرصت‌سوزی نیمار و امباپه باعث شد نبریم

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است تیمش فرصت پیروزی در بازی برابر رنس را داشته است.

گالتیه: فرصت‌سوزی نیمار و امباپه باعث شد نبریم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ فرانسه به مصاف رنس رفت و در نهایت با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
تلاش‌های بازیکنان پی اس جی در این بازی برای رسیدن به گل فایده‌ای نداشت و آنها موفق نشدند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند. هرچند شکست مارسی در دیگر دیدار این هفته باعث شد که اختلاف آنها با تیم دوم جدول حفظ شود. 
گالتیه پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:« نیمار در این بازی به میدان نرفت چون اخیرا در دیدارهای متعددی حضور داشت و فرصتی برای استراحت پیدا کرده بود. مشخصا وقتی که او در زمین حاضر شد دیدیم که رابطه خوب و درستی در خط حمله تیم شکل گرفت.»

1750633
این مربی فرانسوی با تمجید از عملکرد ستاره برزیلی تیمش در این بازی گفت:« حضور نیمار در زمین باعث شد که ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم از نظر عددی بر حریف غلبه کنیم. متاسفانه نیمار نتوانست روی موقعیت تک به تک ضربه دقیقی بزند و امباپه هم موقعیت خوبی داشت که با مهار درخشان دروازه‌بان حریف همراه شد و فرصت پیروزی را از ما گرفت. این مسائل در فوتبال مهم است، حتی اگر ما خوشمان نیاید.»
او درباره نمایش نه چندان خوب تیمش در نیمه اول اضافه کرد:« کارت قرمز راموس در دقیقه 41 تاثیرگذار بود اما توجیه خوبی برای نمایش ضعیف ما نیست. ما باید تنوع بیشتری در بازی داشته باشیم. ما بهتر بازی کردیم، برتری عددی داشتیم، بازی روانی ارائه کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما در آخر از فرصتی که داشتیم برای کسب سه امتیاز این بازی استفاده نکردیم.»

 

دیدگاه‌ها