کد خبر : 1847284 | 17 مهر 1401 ساعت 10:48 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

اشک‌های کونته به یاد مربی فقید تاتنهام (عکس)

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در مراسمی که برای ادای احترام به مربی بدنساز فقید این تیم برگزار شد نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

اشک‌های کونته به یاد مربی فقید تاتنهام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این بازی تحت الشعاع درگذشت ناگهانی جان پیرو ورنترونه قرار داشت که هفته گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری سرطان خون از دنیا رفت و شوک بسیاری را به باشگاه تاتنهام و فوتبال انگلیس وارد کرد. 
این مربی بدنساز که این فصل به عنوان یکی از اعضای کادر فنی کونته در پست مربی بدنساز با تاتنهام کار می‌کرد در حالی از دنیا رفت که با اوج گرفتن بیماری‌اش به ایتالیا برگشته بود و در خانه‌اش و در سن 62 سالگی دار فانی را وداع گفت. 
این اتفاق تاثیر بسیار زیادی روی بازیکنان تاتنهام داشت که پیش از این نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و به این مربی سابق‌شان ادای احترام کرده بودند. 

1751606
کونته سابقه همکاری طولانی مدتی با این مربی بدنساز داشت و ابتدای به عنوان بازیکن با او همکاری داشت، چرا که این مربی بدنساز در فاصله سال‌های 1994 تا 2004 عضوی از کادر فنی مارچلو لیپی در یوونتوس بود. 
این مربی ایتالیایی سپس تصمیم گرفت در نوامبر 2021 بار دیگر و این بار به عنوان همکار در کنار این ونترونه قرار بگیرد اما این همکاری مدت زیادی طول نکشید.
کونته روز گذشته در حالی که تصویر ونترونه از نمایشگر ورزشگاه پخش می‌شد و تمامی نفرات حاضر در ورزشگاه از هواداران تا کادر فنی و بازیکنان دو تیم به احترام او، تشویقش می‌کردند بسیار احساساتی شد و نتوانست جلوی سرازیر شدن اشک‌هایش را بگیرد.

 

دیدگاه‌ها