کد خبر : 1847286 | 17 مهر 1401 ساعت 10:56 | 31.9K بازدید | 21 دیدگاه

توضیح مهم کمیته داوران در مورد حاج ملک

بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال مدعی شده است حمید حاج ملک داور دیدار این تیم در برابر فولاد محروم بوده و نباید بازی دو تیم را سوت می زد.

توضیح مهم کمیته داوران در مورد حاج ملک

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست تیم استقلال در مصاحبه ای که در این باره داشت، گفت حمید حاج ملک داور بازی استقلال در برابر فولاد در هفته ششم بازی ها و در مصاف مس کرمان و ذوب آهن اشتباهات تاثیر گذاری داشت و چند هفته از قضاوت محروم شده بود و نباید بازی استقلال مقابل فولاد را سوت می زد.

این ادعا از سوی علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران رد شد. او دراین باره گفت: طاهری را خیلی دوست دارم و قبولش دارم اما اصلاً اینطور نیست. حاج‌ملک در هفته اول قضاوتی انجام داد و بین کمک‌هایش مشکلاتی به‌وجود آمد. او محروم نبود. (البته بیژن طاهری در مصاحبه اش به قضاوت حاج ملک در هفته ششم بازی ها و در مصاف مس کرمان و ذوب آهن اشاره می کند، مسابقه ای که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.)

جالب اینکه این عضو کمیته داوران در مصاحبه ای که با تسنیم داشت همه تصمیمات حاج ملک در مسابقه استقلال – فولاد را تایید کرد و گفت: در آنالیزهایی که کردیم، مشخص شد تصمیمات حمید حاج‌ملک درست بوده است. ما از کیان، خانواده و حرمت داوران، دفاع و حمایت خواهیم کردیم. داوران پاک‌ترین، نجیب‌ترین و با شرافت‌ترین عناصر فوتبال ما هستند. این حرف را کسی می‌زند که 40 سال در این فوتبال حضور دارد و همیشه منتقد بوده است.

دیدگاه‌ها