کد خبر : 1847288 | 17 مهر 1401 ساعت 11:07 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

ایران – هنگ کنگ؛ صعود با اقتدار نوجوانان

تیم نوجوانان ایران که در بیشکک بسر می برد، امروز در آخرین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف تیم هنگ کنگ خواهد رفت.

ایران – هنگ کنگ؛ صعود با اقتدار نوجوانان

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از ساعت 12:30 به وقت تهران در استادیوم اصلی شهر بیشکک برگزار می شود. ایران از آنجایی که بازی اول و دوم را با پیروزی های پر گل پشت سر گذاشته، دغدغه ای برای صعود ندارد و پیش بینی می شود با عبور از سد هنگ کنگ مقتدرانه صعود به مرحله نهایی جام  ملت ها و انتخابی جام جهانی را جشن بگیرد.

مقدماتی انتخابی جام ملت ها و جام جهانی در 10 گروه برگزار می شود و تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم به دور نهایی صعود می کنند و در دور نهایی به همراه تیم میزبان 16 تیم با هم رقابت خواهند کرد تا در نهایت چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی به جام جهانی نوجوانان صعود کنند که در سال 2023 برگزار می شود.

تیم نوجوانان ایران در شهر بیشکک در بازی نخست با 3 گل تیم لائوس را شکست داد و در ادامه 4 گل به تیم قرقیزستان زد. حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان پیش از این گفته بود با همه قوا در بازی پایانی یعنی هنگ کنگ ظاهر خواهیم شد.

ترکیب تیم  نوجوانان در بازی با هنگ کنگ دقایقی پیش از سوی حسین عبدی، سرمربی تیم اعلام شد که از این قرار است: آرشا شکوری، عرفان درویش عالی، حسام نفری، محمد عسگری، علیرضا همایی فرد، امیرمحمد رزاقی نیا، ضرغام سعداوی، اسماعیل قلی‌زاده، رضا غندی‌پور، یعقوب براجعه و کسری طاهری

دیدگاه‌ها