کد خبر : 1847358 | 17 مهر 1401 ساعت 16:12 | 28.4K بازدید | 13 دیدگاه

می‌خواهیم جز چهار تیم دنیا باشیم

اظهارات بلند پروازانه عبدی بعد از صعود به آسیا!

سرمربی تیم نوجوانان ایران هدف نهایی خود را صعود به جمع چهار تیم برتر دنیا همراه با شاگردانش اعلام کرد.

اظهارات بلند پروازانه عبدی بعد از صعود به آسیا!

به گزارش “ورزش سه” حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان ایران بعد از  برتری یازده بر یک تیمش مقابل هنگ کنگ و صعود به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: خوشبختانه این تورنمنت را با کسب رتبه اول تمام کردیم و توانستیم در این مسابقه نیز گل‌های زیادی بزنیم. از ابتدا شناختی درباره لائوس نداشتیم اما قرقیزستان را می‌شناختیم. پس از آن هم در این بازی‌ها متوجه شدیم قدرت هنگ کنگ چه قدر است و تا چه اندازه می توانیم روی این تیم فشار بیاوریم.

وی درباره پیروزی پرگل ایران مقابل هنگ کنگ گفت: می‌دانستیم برنده این مسابقه خواهیم شد اما برای رعایت بازی جوانمردانه و اینکه شاید تفاضل گل ما برای تیم‌های دیگر نیز مهم باشد، باید با تمام قدرت وارد زمین می‌شدیم. به همین دلیل این اتفاق را رقم زدیم. همه بازیکنا‌ن‌مان را در این تورنمنت به جز دو دروازه‌بان، بازی دادیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند در مرحله بعدی که با حضور 16 تیم برتر آسیا است، خود را آماده کنند.

سرمربی تیم نوجوانان ادامه داد: از فردا صبح باید تمرینات خود را برنامه‌ریزی کنیم. فدراسیون فوتبال هم باید کمک کند تا با تمرینات و تورنمنت‌های مناسب، وارد قهرمانی آسیا شویم. همه تیم‌ها را دیده‌ام و اگر همه تیم‌ها با ما بازی کنند، اطمینان دارم می‌توانیم سطح خود را بالاتر و امتیازهای خوبی از آن‌ها بگیریم. هر روز بچه‌ها بهتر می‌شوند و امیدوارم قهرمان آسیا شویم.

عبدی در پایان گفت: اولین هدف ما بالا آمدن از مرحله نخست بود. این مرحله پراسترس بود زیرا فقط یک تیم بالا می آمد. هدف‌ بعدی ما قهرمانی آسیا و هدف‌ نهایی نیز قرار گرفتن بین چهار تیم برتر جهان است.

دیدگاه‌ها