کد خبر : 1847293 | 17 مهر 1401 ساعت 11:26 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

عسكرى و بسامى در سبك وزن روى تخته مى‌روند

استارت وزنه برداران ايرانى در منامه با اميد قهرمانى

از امروز كار نمايندگان ايران در مسابقات وزنه بردارى قهرمانى آسيا به ميزبانى بحرين آغاز مى شود.

استارت وزنه برداران ايرانى در منامه با اميد قهرمانى

به گزارش ورزش سه، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از ديروز شنبه با حضور ۱۸۶ وزنه بردار از ۲۹ کشور در منامه (بحرین)آغاز شده و امروز اولين نمايندگان ايران روى تخته خواهند رفت.

اولین نماینده ایران در این رقابت‌ها مجید عسکری است که در گروه B دسته ۶۱ کیلوگرم روز یکشنبه ۱۷ مهر از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران به روی تخته مى رود.

به گفته سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران، مجید عسکری تمرینات خود را از ابتدای مرداد در اردوهای تیم ملی آغاز کرده و علیرغم مصدومیت در ناحیه کشاله ران، بعد از طی دوران درمان اکنون در شرایط ایده آلی قرار دارد. علی حسینی افزود: عسکری در تمرینات رکوردهای 120 کیلو در یکضرب و 155 کیلو در دوضرب را ثبت کرده و می تواند در مسابقه امروز وزنه های سنگین را مهار کند.

1751616

دومین نماینده ایران هم پوپک بسامی است که دوشنبه ۱۸ مهر از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در گروه A دسته ۵۹ کیلوگرم وزنه می‌زند. بسامی با رکورد ورودی ۱۸۵ کیلوگرم در جایگاه هفتم استارت لیست قرار دارد.

در روزهاى آتى ساير وزنه برداران ايرانى با سرمربيگرى سعيد على حسينى و البته حضور كوروش باقرى به عنوان مدير تيم هاى ملى به رقابت با حريفان خود مى پردازند.

دیدگاه‌ها