کد خبر : 1847294 | 17 مهر 1401 ساعت 11:33 | 17.4K بازدید | 13 دیدگاه

جام ملت های فوتسال آسیا 2022؛

کوگوره: می‌دانستم چگونه باید ایران را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی ژاپن کار گروهی را عامل برتری تیمش مقابل ایران دانست.

کوگوره: می‌دانستم چگونه باید ایران را شکست دهیم

به گزارش ورزش سه، کوگوره که دو بار به عنوان بازیکن فاتح جام ملت های فوتسال آسیا شده بود، شب گذشته توانست در قامت سرمربی تیم ملی کشورش به این مهم دست یابد. او صحبت هایش بعد از این موقعیت بزرگ را چنین شروع کرد: در تمام طول مسابقات تیم یکدستی داشتیم که به ما اجازه داد در داخل و خارج از زمین مثل یک خانواده کنار هم باشیم و به هم انرژی بدهیم. در طول یک ماه گذشته، ما لحظات سخت زیادی را پشت سر گذاشتیم، اما توانستیم در کنار هم برای پیشرفت تلاش کنیم. پیوند بین ما مانند یک خانواده قوی بود و عنوان قهرمانی، ثمره این پیوند است.

سرمربی ژاپن با تاکید روی این موضوع که شناختش از ایران در دوران بازی خیلی به درد او خورد ادامه داد: زمانی که برای رویارویی با ایران آماده می شدیم، یکی از چیزهایی که به من در تعیین استراتژی ها کمک کرد، تجربه ای بود که به عنوان یک بازیکن مقابل این تیم کسب کرده بودم. من تجربه رویارویی مستقیم با ایران به عنوان بازیکن را دارم و می دانستم که چگونه در گذشته توانستیم مقابل ایران پیروز شویم. البته اما یکی دیگر از عوامل کلیدی دخیل در قهرمانی، عملکرد دفاعی ما بود.

ویدئو: 261741

کوگوره ادامه داد: ما همراه با روحیه تیمی و فداکاری بازیکنان، نیمه دوم سختی را پشت سر گذاشتیم. به عنوان یک استراتژی، هر یک از بازیکنان، وظایف انفرادی داشتند که البته در چنین مسابقات دشوای همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نمی روند. در این بین عملکرد کورموتو در درون دروازه بسیار عالی بود.

او در پایان تاکید کرد: از اینکه به عنوان بازیکن و مربی در این مسابقات قهرمان شدم، خوشحالم ولی بازهم تاکید می کنم که این یک کار فردی نبود، بلکه تلاشی جمعی از سوی فوتسال ژاپن بود. راه اندازی اف لیگ و شناسایی استعدادهای برتر ما را قادر ساخت تا در چنین میادین بزرگی موفق باشیم. من همچنین سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال هستم و در گذشته سرمربی تیم ملی بانوان نیز بودم. من تجربه کار و تلاش در هر گوشه ای از ژاپن را دارم و امیدوارم این قهرمانی به افرادی که در مسیر فوتسال کار می کنند، امید و انگیزه بدهد.

دیدگاه‌ها