کد خبر : 1847304 | 17 مهر 1401 ساعت 12:05 | 11.6K بازدید | 21 دیدگاه

اصولی: از نظر ما تیم قهرمان شده است

تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در بازی نهایی جام ملت ها با نتیجه 3-2 در برابر ژاپن شکست خورد و به نایب قهرمانی مسابقات رسید.

اصولی: از نظر ما تیم قهرمان شده است

به گزارش "ورزش سه"، اصولی – سرپرست کمیته فوتسال در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال در کویت گفت: هدف گذاری ما در کویت قهرمانی در مسابقات بود اما در بازی نهایی شرایط با وجود ارائه بازی خوب از سوی ملی پوشان، به سود ما پیش نرفت اما از نظر ما تیم ملی فوتسال قهرمان است. ما در این دوره از مسابقات جوانگرایی خوبی انجام دادیم و به نوعی برای تیم ملی فوتسال در سال های آینده پشتوانه سازی کردیم و با این وجود تیم ملی فوتسال در کویت در برابر حریفان بازی های خوب و چشم نوازی را به نمایش گذاشت. حتی در بازی نهایی در برابر ژاپن دیدید که تیم ملی فوتسال چقدر خوب و با انگیزه و پر قدرت ظاهر شد. تیم ما با یک تیم جوان در مسابقات حاضر شد و برخی از بازیکنان اولین تجربه بین المللی  را پشت سر می گذاشتند. به واقع ما جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی فوتسال را قهرمانی می دانیم. نکته ای که مورد اشاره خیلی از اهالی فن هم هست و آنها به بازی های خوب تیم ملی فوتسال در کویت اشاره کرده اند.

سخنگوی کمیته فوتسال از وحید شمسایی و دیگر اعضای کادر فنی به خاطر تلاش های انجام داده برای مسابقات جام ملت های آسیا، تشکر کرد و گفت: ما از امروز کار خود را برای جام جهانی شروع خواهیم کرد. هدف ما این است که در جام جهانی روی سکو برویم و قطعا در ادامه مسیر پر قدرت تر از گذشته و با کادر فنی فعلی به کار خود ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها