کد خبر : 1847329 | 17 مهر 1401 ساعت 13:59 | 24.1K بازدید | 8 دیدگاه

لحظات احساسی اینتر: دستکش به اونانا اهدا شد

سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اینتر، در اقدامی نمادین با یک سخنرانی احساسی دستکش را به آندره اونانا اهدا کرد.

لحظات احساسی اینتر: دستکش به اونانا اهدا شد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ ایتالیا در زمین ساسولو مهمان این تیم بود و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
اونانا برای اولین بار در این بازی در ترکیب اصلی اینتر به میدان رفت. او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شد تا جانشین هندانوویچ شود که سال‌های پایانی فوتبالش را در اینتر سپری می‌کند. 
این دروازه‌بان 38 ساله در طول یک دهه حضور در جمع بازیکنان اینتر بیش از 400 بار در دروازه این تیم قرار گرفت اما حالا کم کم به پایان دوران حضورش در سن سیرو نزدیک می‌شود. 

1751654


روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که هندانوویچ روز گذشته پیش از آغاز بازی در رختکن بازیکنان را دور هم جمع کرده و درباره اهمیت روحیه تیمی و این که باید همیشه در دفاع از اینتر متواضع رفتار کرد؛ صحبت کرده است. 
سیمونه اینزاگی در طول این مدت از هندانوویچ در دیدارهای لیگ ایتالیا و از اونانا در دیدارهای لیگ قهرمانان استفاده می‌کرد اما روز گذشته تصمیم گرفت که از این دروازه‌بان کامرونی در دیدارهای لیگ نیز استفاده کند. 
این لحظه‌ای احساسی و نمادین برای اینتر بود که دوران جدیدی را با حضور اونانا در دروازه و کنار گذاشته شدن هندانوویچ تجربه می‌کرد و به نظر می‌رسد که به زودی پیراهن شماره یک این تیم در اختیار او قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها