کد خبر : 1847332 | 17 مهر 1401 ساعت 14:20 | 9.4K بازدید | 11 دیدگاه

نایب قهرمانی نتیجه خوبی برای ایران نیست؛

احمدعباسی: همه از این نتیجه ناراحت هستیم

ملی پوش فوتسال کشورمان معتقد است که نایب قهرمانی نتیجه خوبی برای ایران نیست و همه از این نتیجه ناراحت هستند.

احمدعباسی: همه از این نتیجه ناراحت هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی با زدن 8 گل دومین گلزن برتر جام ملت های آسیا بعد از حسین طیبی بود و عملکرد درخشانی در این دوره از خود به نمایش گذاشت. او که یکی از ناراحت ترین بازیکنان تیم در حین ورود کاروان تیم ملی فوتسال به ایران بود، در مورد نایب قهرمانی ایران گفت: اگر راستش را بخواهید خود ما هم از این نتیجه ناراحت هستیم چون نایب قهرمانی برای ایران نتیجه خوبی نیست. ولی باید قبول کنیم که همه بچه های تیم تلاش خود را کردند.

او در خصوص دیدار فینال که با برتری سه بر دو ژاپن به پایان رسید تاکید کرد: در بازی با ژاپن هر چه داشتیم گذاشتیم. از لحاظ بازی همه جوره سر بودیم ولی توپ هایمان گل نشد. این قول را به مردم می دهم که از این تیم در آینده خیلی زیاد خواهند شنید.

گلزن تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: ایران یک تیم جوان و جسور است. با یک عده جوان و دو سه تا بازیکن که تجربه قبلی حضور در مسابقات را داشتند در کویت حاضر شدیم. 10 بازیکن ما اولین بار بود که در این مسابقات حضور داشتند و این گونه جسورانه بازی کردند.

احمدعباسی در مورد عملکرد خوبی که در این مسابقات داشت گفت: مهم نیست یک نفر چطور بازی می کند. تیم ما از اول تورنمنت خیلی قوی ظاهر شد و توقعات را بالا برد. این توقعات به حق بود چون توانایی بچه های ما بالاست. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها