کد خبر : 1847337 | 17 مهر 1401 ساعت 14:17 | 29.7K بازدید | 9 دیدگاه

آسپاس دهمی را می زند؟

رکورد تراشتگن در خطر: کابوس بارسا به نوکمپ رسید

مارک آندره تراشتگن مدت هاست که در لالیگا گلی دریافت نکرده ولی امشب مهاجمی در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت که متخصص گلزنی به او است.

رکورد تراشتگن در خطر: کابوس بارسا به نوکمپ رسید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در لالیگا روی دور پیروزی قرار دارد و مهمتر اینکه از هفته دوم و بازی برابر رئال سوسیداد دیگر گلی دریافت نکرده است. شکست مقابل اینتر در لیگ قهرمانان انگیزه بارسا را برای پیروزی در بازی امشب برابر سلتاویگو بیشتر کرده است و این تیم می خواهد صدر جدول را از رئال پس بگیرد تا با رتبه اول به ال‌کلاسیکو برسد. 

1751652

هفته قبل و برابر مایورکا مارک آندره تراشتگن توانست رکورد کلین‌شیت های خود در لالیگا را بشکند و اکنون 534 دقیقه است که در لالیگا گلی دریافت نکرده است. گلر آلمانی بارسا امشب برابر تیمی قرار خواهد گرفت که معمولا از رویارویی با آن خاطرات خوبی ندارد. در 10 مصاف اخیر برابر سلتا، بارسا چهار بار پیروز شده، چهار بار بازی مساوی شده و دو بار نیز سلتا پیروز شده است. در ترکیب سلتا مهاجمی حضور دارد که متخصص گلزنی به تراشتگن است. یاگو آسپاس تاکنون 15 بار برابر بارسا قرار گرفته(14 بار با پیراهن سلتا و یک بار با پیراهن سویا) و موفق به زدن 10 گل به آبی و اناری ها شده است.

1751649

 9 گل او به تراشتگن بوده است. آسپاس اولین بار در فصل 13-2012 برابر بارسا به میدان رفت ولی موفق به باز کردن دروازه ویکتور والدس نشد. تراشتگن یازده بار برابر آسپاس قرار گرفته و توانسته در چهار بازی برابر او کلین‌شیت کند(همه در نوکمپ). آسپاس در دو بازی نیز موفق به دبل برابر گلر آلمانی شده است. او بیش از هر مهاجمی در لالیگا توانسته دروازه تراشتگن را باز کند و تا به اینجای فصل نیز موفق به زدن پنج گل برای سلتا شده است. آسپاس امشب رکورد گل نخوردن های تراشتگن را خراب خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها