کد خبر : 1847339 | 17 مهر 1401 ساعت 15:01 | 51.1K بازدید | 19 دیدگاه

حسرتی که خواب را از احمدعباسی گرفت؛

غمگین‌ترین چهره تیم ملی فوتسال (عکس)

سعید احمدعباسی زمانی که پای به فرودگاه امام خمینی گذاشت، با چهره ای مغموم، بیشتر از بقیه به چشم می آمد.

غمگین‌ترین چهره تیم ملی فوتسال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته مغلوب ژاپن در دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا شد تا در کسب قهرمانی سیزدهم ناکام بماند؛ یکی از چهره های ویژه این دیدار سعید احمد عباسی بود. او با شلیکی سهمگین، قفل دروازه کوروموتو را باز کرد تا در آستانه تبدیل شدن به ستاره فینال قرار بگیرد اما با اتفاقات ادامه بازی، همان گلری که او موفق به شکستش شد، در نهایت ستاره فینال لقب گرفت.

در شرایطی که با پاس گل کوروموتو، ژاپن به گل تساوی رسیده و سپس گل برتری را هم وارد دروازه ایران کرده بود، شاگردان شمسایی در تلاش بودند تا گل دوم را بزنند و از کام‌بک حریف فرار کنند. این هدف با سیوهای دیدنی کوروموتو، شدنی به نظر نمی رسید تا اینکه ایران اقدام به پاورپلی کرد؛ فشار در دقیقه پایانی به اوج رسیده بود و همه منتظر یک گل ثانیه پایانی از ستاره های تیم ملی بودند که این اتفاق توسط احمدعباسی رخ داد؛ اما به اشتباه و برای تیم حریف!

پاس به عقب در شرایطی که همه در حمله بودند و یک گل به خودی! در این لحظه قطعا احمد عباسی دلش می خواست زمین دهان باز کند و او را ببلعد! دومین گلزن برتر جام ملت‌ها که در طول جام، مثل گل اول فینال، همواره موثر ظاهر شده بود و حداقل خواسته او، جایزه بهترین بازیکن جام بود اما همین یک پاس اشتباه کافی بود تا همه چیز از دست برود؛ هم رویای قهرمانی و هم رویای شخصی که البته در برابر تکرار قهرمانی دوره قبل، خیلی چیز با ارزشی نبود.

قطعا سعید احمدعباسی بعد از دیدار پایانی بارها و بارها، صحنه های این تقابل را در ذهن خود مرور کرده و غصه خورده و شاید اصلا نخوابیده است. این را می شد از چهره مغموم و چشمان باد کرده اش در حین ورود تیم ملی به ایران فهمید. فقط کافی است به همین چند فریم ثبت شده از لحظه ورود ملی پوشان فوتسال به فرودگاه نگاه کنید تا متوجه موضوع شوید. احمد عباسی در جمع خبرنگاران نیز با بیان اینکه نایب قهرمانی برای ایران کم است، اعلام کرد که همه اعضای تیم از این نتیجه ناراحت هستند.

1751667
1751668

عکس از محسن داوودی

دیدگاه‌ها