کد خبر : 1847361 | 17 مهر 1401 ساعت 16:41 | 42.9K بازدید | 8 دیدگاه

روش تکراری خطرناک‌ترین سپاهانی برای شوت‌زنی

حذف کننده پرسپولیس دوباره گل می‌خواست!

وینگر سپاهان بیشترین تلاش را بین بازیکنان تیمش برای زدن گل مقابل پرسپولیس داشت.

حذف کننده پرسپولیس دوباره گل می‌خواست!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان بازی مقابل پرسپولیس را با تساوی بدون گل به پایان رساند، اما موقعیت‌های خطرناک بیشتری نسبت به حریف خود داشت و عملکرد بهتری در فاز هجومی ارائه داد که در این بین، محمد علی‌نژاد وینگر چپ طلایی‌پوشان آمار حمله و ضربه بالاتری نسبت به سایر بازیکنان از خود بر جای گذاشت.

محمد علی‌نژاد که در مسابقه دور رفت فصل قبل لیگ برتر با پیراهن آلومینیوم مقابل پرسپولیس درخشید و پاس گل برتری اراکی‌ها را در این دیدار داده بود و همچنین در مسابقه یک‌چهارم نهایی جام حذفی سال گذشته نیز با یک نمایش فوق‌العاده که دو گل ساخت و یک استثنایی به ثمر رساند، امیدوار بود با سپاهان هم گلزنی کند یا پاس گل بدهد که بخت با او یار نبود.

علی‌نژاد در دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس بارها با فرارهای سریع خود از جناح چپ، خط دفاعی پرسپولیس به‌ویژه دانیال اسماعیلی‌فر را آزار داد و در کنار پاس‌های در عرض خطرناک و تلاش برای گذاشتن هم‌تیمی‌هایش در موقعیت گلزنی، خودش هم سعی می‌کرد دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

1751700

وینگر سرعتی سپاهان یکبار با فرار عالی بین اسماعیلی‌فر و گولسیانی در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت ولی علی‌رغم اینکه شوت او به زاویه مخالف زده شد و قدرت لازم را داشت، با واکنش خوب گلر سرخ‌پوشان به دروازه این تیم نرسید.

علی‌نژاد علاوه بر این موقعیت که جدی‌ترین فرصت تیمش را به وجود آورد، دو بار هم با شوت‌های راه دور از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد و دروازه پرسپولیس را به خطر انداخت و قصد داشت مثل بازی جام حذفی سال گذشته که با شوت راه دور به زیر طاق دروازه گلزنی کرد، این کار را انجام بدهد، اما شوت‌های او راهی اوت شد.

1751701

دیدگاه‌ها