کد خبر : 1847362 | 17 مهر 1401 ساعت 16:44 | 16.9K بازدید | 8 دیدگاه

جدایی‌ام دست خودم نبود

کاستا: هنوز در چلسی محبوبم، کونته من را نمی‌خواست

دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.

کاستا: هنوز در چلسی محبوبم، کونته من را نمی‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کاستا روز گذشته با پیراهن باشگاه جدیدش ولورهمپتون به ورزشگاه استمفوردبریج برگشت و مورد استقبال گرم هواداران چلسی قرار گرفت. در دیداری که وولوز با سه گل از چلسی شکست خورد، کاستا بارها مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

1751706

کاستا بین سال‌های 2014 تا 2017 توانست در ۱۲۰ بازی ۵۹ گل برای چلسی به ثمر برساند و دو قهرمانی لیگ برتر را هم جشن گرفت. کاستا قبل و بعد از حضورش در چلسی، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا 2014 و ۲۰۱۷ تا 2020 در عضویت اتلتیکو مادرید بود که در آن تیم هم موفق شد عملکرد خوبی را از خود به‌جای گذارد. او پس از مدتی کوتاه بازی در لیگ برزیل از امسال برای ولورهمپتون بازی خواهد کرد.

1751703

کاستا پس از بازی با چلسی گفت:«ممنونم از هواداران چلسی به خاطر استقبال گرمی که از من داشتند. اگر با خود من بود، هرگز از چلسی جدا نمی شدم. ارتباط بسیار خوبی با هواداران داشتم ولی مشکل اینجا بود که آنتونیو کونته من را نمی خواست. در فصلی که قهرمان لیگ برتر شدیم، کونته برایم پیغام فرستاد که باید جدا شوم و من را دیگر در چلسی نمی خواهد. دیگر دلیلی برای ماندنم نبود و وقتی مربی به شما اعلام عدم نیاز می کند، باید بروید.»

کاستا ادامه داد:«این استقبال هواداران ثابت می کند که من در چلسی عملکرد خوبی داشتم. جدایی من با تصمیم مربی بود و امروز همه دیدند که من بازیکن محبوبی در چلسی بودم و هنوز هم دوستم دارند.»

دیدگاه‌ها