کد خبر : 1847367 | 17 مهر 1401 ساعت 17:25 | 85.4K بازدید | 15 دیدگاه

ناچو ناراحت‌تر از همیشه

آقای قابل اعتماد رئال مادرید در فکر جدایی

این شاید آخرین فصل حضور ناچو فرناندز در رئال باشد و او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدیدش نداده است. قرارداد ناچو در پایان فصل به اتمام می رسد.

آقای قابل اعتماد رئال مادرید در فکر جدایی

ه گزارش "ورزش سه"، ناچو تمام دوران فوتبالش را در رئال مادرید پشت سر گذاشته و همین حالا یکی از اسطوره های باشگاه است. این مدافع 32 ساله محصول آکادمی فوتبال رئال است و 10 سال پیش بود که توسط ژوزه مورینیو به تیم اول آمد و ماندگار شد. 

1705446

در تمام سال های اخیر ناچو هرگز نتوانسته در ترکیب اصلی رئال جای ثابتی پیدا کند اما همیشه به تیم وفادار بوده و یک ذخیره مطمئن و بازیکنی چند پسته است. او قابلیت بازی در دفاع میانی و همچنین به عنوان مدافع چپ و راست را دارد و بارها عصای دست مربیان خود بوده است. ناچو فصل گذشته در 42 بازی، 847 دقیقه در میدان بود و سه گل نیز به ثمر رساند. از قرارداد او تنها یک فصل باقی‌مانده و باشگاه هم به او پیشنهاد تمدید تا سال 2024 را داده ولی روند مذاکرات تمدید خوب پیش نمی رود. در فصل جاری او 120 دقیقه برای رئال بازی کرده و شب گذشته نیز در نیمه دوم به جای ادر میلیتائو وارد میدان شد.

1650489

طبق ادعای کادناسر، پس از آمدن آنتونیو رودیگر به رئال، ناچو دیگر از شرایط خود در باشگاه راضی نیست و حالا جدی تر از همیشه به جدایی فکر می کند. با حضور ادر میلیتائو، داوید آلابا و رودیگر فرصت چندانی به ناچو نمی رسد و به خصوص اینکه آلابا و رودیگر می توانند در پست دفاع چپ نیز بازی کنند. به این ترتیب ناچو نه تنها در دفاع میانی که در دفاع چپ نیز شانس زیادی برای بازی ندارد. خاویر هررا، خبرنگار کادناسر، می گوید که تاکنون ناچو را به این اندازه ناراحت و ناراضی ندیده است و او حالا به اتمام قراردادش و رفتن به تیمی دیگر فکر می کند. ناچو در سال های اخیر به خاطر رئال پیشنهادهای خوب سویا و رم را رد کرده بود.

دیدگاه‌ها