کد خبر : 1847368 | 17 مهر 1401 ساعت 17:05 | 15.8K بازدید | 9 دیدگاه

با شوامنی کاملا راحتم

کاماوینگا: بازی با ختافه من را به یاد لیگ فرانسه انداخت

ادواردو کاماوینگا شب گذشته از ابتدا در ترکیب رئال برابر ختافه حضور داشت. او معتقد است این بازی شبیه به بازی های لیگ فرانسه بود.

کاماوینگا: بازی با ختافه من را به یاد لیگ فرانسه انداخت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در زمین ختافه با یک گل پیروز شود. گل دقیقه سوم ادر میلیتائو کافی بود تا رئال از این بازی هم برنده خارج شود. این یازدهمین برد رئال در 12 بازی رسمی فصل جاری بود. رئال با یک بازی بیشتر از بارسا به صدر لالیگا برگشت و حالا مهیای بازی برگشت برابر شاختار در لیگ قهرمانان می شود. در بازی شبل گذشته کارلو آنچلوتی به ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان فرانسوی، برای سومین بار در فصل جاری از ابتدا میدان داد. او در کنار اورلین شوامنی و لوکا مودریچ، مثلث خط میانی رئال را تشکیل داده بودند.

1751713

کاماوینگا در مصاحبه با آاس گفت:« به اندازه بازی قبلی برابر شاختار خوب نبودیم ولی کنترل بازی کاملا در اختیار ما بود و ختافه فقط یک موقعیت جدی گلزنی داشت. آنها در میانه زمین و در دفاع پرتعداد بودند و بسیار خشن بازی می کردند. من به چنین بازی هایی عادت دارم چرا که در لیگ فرانسه اکثر بازی ها اینچنین است. ما به خوبی می دانستیم چطور باید برابر ختافه بازی کنیم و به هدف‌مان که کسب پیروزی بود، رسیدیم.»

1751712

کاماوینگا در مورد تجربه بازی کنار شوامنی گفت:« ما فوق‌العاده در کنار هم راحتیم. هماهنگی زیادی بین من و شوامنی وجود دارد. اگر یکی جلو برود، دیگری عقب‌تر بازی می کند و برعکس. می دانیم چه زمانی باید به خط حمله اضافه شویم و چه زمانی به تیم برای دفاع کمک کنیم. با حضور من و شوامنی، مودریچ در زمین آزادتر بود و فکر می کنم وقتی مودریچ آزادی عمل داشته باشد، ما صاحب شانس های گلزنی بیشتری می شویم. خوشحالم برای رئال ثابت بازی کردم و تلاش می کنم در ادامه فصل نیز اعتماد مربی را با خودم داشته باشم.»

دیدگاه‌ها