کد خبر : 1847375 | 17 مهر 1401 ساعت 18:40 | 10.6K بازدید | 9 دیدگاه

صبر مدیران یووه تمام شد

تعیین تکلیف آلگری در یووه تا قبل از جام‌جهانی

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تا قبل از جام جهانی مشخص خواهد شد که مکس آلگری در یوونتوس ماندنی است یا برکنار خواهد شد.

تعیین تکلیف آلگری در یووه تا قبل از جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بحرانی یوونتوس دیشب بعد از شکست 2-0 این تیم مقابل میلان وخیم‌تر شد و حالا همه انتظار دارند یکی از اولین واکنش‌های مدیران باشگاه به این شرایط اخراج آلگری، سرمربی این تیم، باشد. یوونتوس با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی و آتالانتا(تیم‌های صدرنشین)، هفت امتیاز کمتر دارد و این فاصله ممکن است در پایان هفته نهم به 10 امتیاز برسد. وضعیت یوونتوس در لیگ قهرمانان نیز خوب نیست و این تیم با کسب سه امتیاز، پس از پی اس جی و بنفیکا که هفت امتیاز دارند، در رده سوم قرار دارد و شاید نتواند به یک هشتم نهایی صعود کند.

1751484

امروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که صبر مدیران یوونتوس در آستانه تمام شدن است و جدی تر از همیشه به برکناری آلگری فکر می کنند. آنها معتقدند تیم خوبی در اختیار آلگری قرار دارد و در تابستان نیز بازیکنان مدنظر او را جذب کردند، با این وجود او نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. گاتزتا نوشته است که مدیران یووه تا قبل از تعطیلی بازی های باشگاهی به خاطر جام جهانی، در مورد آینده آلگری تصیمم نهایی را خواهند گرفت. 

1712770

هر نتیجه بدی در هفته های پیش رو می تواند پایان بخش کار آلگری باشد. به خصوص حذف در دور گروهی لیگ قهرمانان و سقوط به لیگ اروپا می تواند ضربه مالی بزرگی برای یوونتوس باشد و آلگری باید حداقل تیم را به یک هشتم نهایی برساند. او اینگونه شاید شانس ادامه کار پس از جام جهانی را پیدا کند.

دیدگاه‌ها