کد خبر : 1847382 | 17 مهر 1401 ساعت 19:40 | 17.6K بازدید | 15 دیدگاه

خبر خوب برای بارسا: لوکاکو و کورئا با اینتر نیستند

رسانه‌‌های ایتالیایی می‌گویند روملو لوکاکو و خواکین کورئا قطعا در دیدار روز چهارشنبه اینتر مقابل بارسلونا حضور نخواهند داشت.

خبر خوب برای بارسا: لوکاکو و کورئا با اینتر نیستند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای گذشته شایعاتی درباره بهبود کامل مصدومیت روملو لوکاکو و خواکین کورئا، دو مهاجم مصدوم اینتر، منتشر شده و ادعا شده بود که این دو می‌توانند در مقابل بارسا به میدان بروند ولی رسانه‌های ایتالیایی امروز اعلام کردند این دو قطعا در دیدار روز چهارشنبه دو تیم حضور نخواهند داشت.

1751734

اسکای اسپورتس ایتالیا می‌گوید با نرسیدن لوکاکو و کورئا به بازی روز چهارشنبه، سیمونه اینزاگی با شرایطی دشوار مواجه است چرا که او در حال حاضر برای خط حمله‌اش تنها دو گزینه در اختیار دارد.

دو گزینه اینزاگی در حال حاضر لائوتارو مارتینز و ادین ژکو هستند. ژکو با دو گلی که در دیدار دیشب اینتر مقابل ساسولو به ثمر رساند و عامل اصلی پیروزی 2-1 تیمش شد از نظر روحی-روانی شرایط خوبی برای به میدان رفتن در بازی بزرگ روز چهارشنبه مقابل بارسا دارد.

1751735

البته لوکاکو و کورئا تنها مصدوم‌های تیم اینزاگی نیستند. مارسلو بروزوویچ دیگر بازیکنی است که اینتر می‌داند دست‌‌کم تا چند هفته آینده در اختیار نخواهد داشت. او زمانی که برای همراهی تیم ملی کشورش به کرواسی برگشته بود با مصدومیت عضلانی مواجه شد. 

دیدگاه‌ها