کد خبر : 1847390 | 17 مهر 1401 ساعت 20:19 | 38.2K بازدید | 7 دیدگاه

امامعلی و هدر دادن فرصت‌های گلزنی؛

هت‌تریک هفت دقیقه‌ای که به ثمر ننشست (عکس)

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان از دقیقه 63 تا 70 سه مرتبه در مصاف با اخباری قرار گرفت ولی نتوانست تصمیمات خوبی اتخاذ کند.

هت‌تریک هفت دقیقه‌ای که به ثمر ننشست (عکس)

به گزارش ورزش سه، یکی از چهار پیروزی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای رفسنجان به دست آمد؛ جایی که شاگردان ربیعی که در پایان هفته هفتم به 6 تساوی و یک پیروزی دست پیدا کرده بودند، سرانجام موفق شدند به دومین پیروزی فصل دست پیدا کنند و حالا نارنجی‌پوشان رفسنجانی با کسب 12 امتیاز  یکی از تیم‌های مدعی مسابقات به شمار می‌روند.
مس رفسنجان البته با نمایش‌هایی که طی این فصل ارائه کرده نشان داده یکی از تیم‌های قابل احترام لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود؛ آنها سرانجام پس از چند هفته که تساوی‌های پی در پی این تیم را اذیت می‌کرد توانستند سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنند.

1751750
با این حال همان مشکلاتی که در هفت هفته ابتدایی گریبان مس رفسنجان را گرفته بود، در مصاف با تراکتور هم به طور واضح به چشم آمد و مهاجمین مس عملکرد بسیار ضعیفی در به ثمر رساندن ضربات نهایی داشتند.
اما جدا از شرایط شیمبا و منشا که دو آقای گل فصول گذشته فوتبال ایران به شمار می‌روند و تا اینجای مسابقات عملکرد خوبی ارائه نکرده‌اند، سایر حمله‌وران مس هم شرایط خوبی ندارند و شاید به همین دلیل باشد که تک گل شاهین توکلی مدافع آخر تیم فوتبال مس رفسنجان رقم زننده پیروزی این تیم مقابل شاگردان بردیف شد.

1751751
یکی از نکات قابل توجه دیدار مس رفسنجان و تراکتور که با موقعیت‌های پرشمار گلزنی برای میزبان همراه بود، سه موقعیت خاص فراز امامعلی طی دقایق 63 تا 70 بود که با بازیسازی خوب مسی‌ها در موقعیت‌های مشابه گلزنی قرار گرفت؛ اما یکبار شوت سرکش این مهاجم فضای بالا دروازه را شکافت و به بیرون رفت و در دومرتبه بعدی این محمدرضا اخباری بود که مانع از باز شدن دروازه‌اش برای دومین مرتبه شد. 
به هر ترتیب اما در آستانه دیدار مس برابر پرسپولیس که در چارچوب هفته نهم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، رفسنجانی‌ها توانستند به شرایط خودشان سامان بدهند و حالا با انگیزه بیشتری به دیدارهای بعدی پا خواهند گذاشت؛ البته که احتمالا مهم‌ترین دغدغه ربیعی طی این روزها حل کردن مشکل تمام کنندگی مهاجمینش است.

1751752

فراز امامعلی می‌توانست با کمی هوشیاری بیشتر این سه موقعیت را به گل تبدیل کند ولی هر بار به نحوی فرصت‌های پیش روی او از دست رفتند.

دیدگاه‌ها