کد خبر : 1847395 | 17 مهر 1401 ساعت 21:57 | 20.4K بازدید | 21 دیدگاه

کلوپ: بازی باید مساوی تمام می‌شد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 3-2 مقابل آرسنال از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به ضرر تیمش انتقاد کرد و گفت بازی باید با نتیجه مساوی تمام می‌شد.

کلوپ: بازی باید مساوی تمام می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در یک بازی خانگی در ورزشگاه امیریتس به مصاف لیورپول رفت و در یک بازی پر افت و خیز موفق شد به یمن پنالتی در دقایق پایانی شاگردان کلوپ را 3-2 شکست دهد.

یورگن کلوپ در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول بازی، عملکرد آنها در نیمه دوم را مورد انتقاد قرار داد. کلوپ در این مصاحبه به خبرنگاران گفت:

1751777
عملکرد لیورپول در این بازی 
ما موقعیت گلزنی خلق کردیم و واقعا خطرناک بودیم. گل هم زدیم. یک گل خیلی قشنگ. اما بعد در آخرین ثانیه نیمه اول گل خوردیم. شکی نیست که روی یک اشتباه گل خوردیم و با یک ضدحمله دروازه‌مان باز شد. شرایط ما از این قرار بود: در حالی به رختکن رفتیم که می‌دانستیم یک نیمه فارغ از نتیجه خوب بازی کردیم.

می‌خواستیم همان بازی خوب را ادامه بدهیم ولی متاسفانه این کار را نکردیم. ما موفق شدیم دوباره بازی را به تساوی بکشیم. در آن دقایق بازی واقعا باز بود و هر چیزی ممکن بود. در صحنه پنالتی ما باید توپ را زودتر از محوطه خطرناک دفع می‌کردیم. من آن صحنه را دیدم و حتما حدس می‌زنید که معتقدم پنالتی واضحی نبود. پنالتی خیلی پر حرف و حدیثی بود. به نظرم داور می‌توانست صحنه را بیشتر بررسی کند.

بعضی چیزها علیه ما بود ولی ما کور نیستیم. ما این را می‌دانیم که در برخی دقایق می‌توانستیم بهتر باشیم. ولی روی‌هم‌رفته بازی خارج از خانه خوبی در مقابل یک حریف خوب داشتیم. ما برای آنها مشکلات زیادی درست کردیم ولی بدون امتیاز به خانه برمی‌گردیم.

دلیل بیرون کشیدن ترنت الکساندر آرنولد
متاسفانه ترنت مصدوم شد. لوئیس دیاز هم همینطور. وضعیت هر دوی آنها خوب نیست. دیگر از این بدتر نمی‌شود.

شرایط آرسنال
آرسنال خیلی خوب است. با اینحال معتقدم خوردن سه گل در این بازی با توجه به آنچه در زمین گذشت حق ما نبود. ما باید در این جور مواقع حساس، جلوی باز شدن دروازه‌مان را بگیریم. اتفاقی که متاسفانه نیفتاد و آنها به گل رسیدند.

امیدواری کلوپ به لیورپول؟
من امروز تیمی را دیدم که روحیه خوبی داشت و درست و حسابی جنگید و در نیمه اول فوتبال خوبی بازی کرد. اما در نیمه دوم شاهد همان فوتبال خوب نیمه اول نبودیم. به نظرم این بازی باید مساوی تمام می‌شد.

دیدگاه‌ها