کد خبر : 1847401 | 17 مهر 1401 ساعت 22:15 | 23.5K بازدید | 16 دیدگاه

آرتتا: نیمه اول به لیورپول اعتماد به نفس کاذب دادیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-2 بر لیورپول می‌گوید تیمش در نیمه اول می‌خواست لیورپول را فریب دهد.

آرتتا: نیمه اول به لیورپول اعتماد به نفس کاذب دادیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب موفق شد در خانه‌اش حریف سنتی خود لیورپول را در یک بازی پر افت و خیز با نتیجه 3-2 شکست داده و بعد از یک روز دوری از صدر جدول دوباره صدرنشین لیگ برتر شود.

میکل آرتتا در پایان بازی از گابریل مارتینلی، وینگر برزیلی‌اش، که یک گل زد و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد؛ ستایش کرد و ضمنا گفت تیم او در نیمه اول سعی می‌کرد به لیورپولی‌ها اعتماد به نفس کاذب بدهد و آنها را ترغیب به حمله گسترده روی دروازه‌اش کند تا از فضای به‌وجود آمده در خط دفاعی لیورپولی‌ها برای ضربه زدن به آنها استفاده کند.

1751785

عملکرد درخشان گابریل مارتینلی
لیورپول هیچوقت تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در لحظات زیادی از این بازی آنها واقعا برای ما مشکل درست کردند و باعث شدند بترسیم. ولی در این بازی ما آرامشی کامل داشتیم و نشان دادیم چه تیم باشخصیتی هستیم. مارتینلی امروز واقعا به شایستگی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. گلی که او در همان ثانیه‌های اول زد؛ از این بهتر نمی‌شود بازی را شروع کرد.

گل مارتینلی باعث شد کل استادیوم به تیم‌شان اعتماد کامل پیدا کنند. در نیمه اول تا آخرین لحظه نتوانستیم برتری کامل پیدا کنیم. در این نیمه مشکلاتی داشتیم ولی برنامه‌ای که طراحی کرده بودیم که تا حدودی این حس را به حریف منتقل کنیم

عملکرد و برنامه آرسنال در جریان بازی
هدف ما این بود که به لیورپولی‌ها اعتماد به نفس کاذب بدهیم و باعث بشویم که بی‌محابا حمله کنند. ولی در نیمه دوم دیگر دنبال این نقشه نبودیم و اشتباهات را هم برطرف کردیم و با سازماندهی به مراتب بهتر بازی کردیم. 
در پرس‌ها آنقدر عالی بودیم که تقریبا تک تک توپهای دوم را مال خود کردیم. از عملکرد تیم خیلی خوشحال بودیم. یک مربی همیشه وقتی می‌خواهد تعویض کند نگران است ولی تعویضی‌های ما امشب آنقدر خوب و پخته بودند که من واقعا لذت بردم.

دیدگاه‌ها