کد خبر : 1847425 | 18 مهر 1401 ساعت 09:44 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: فقط می‌خواستم بازی تمام شود

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به شدت از عملکرد تیمش برابر لچه ناراضی است.

مورینیو: فقط می‌خواستم بازی تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ ایتالیا به مصاف لچه رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
دیبالا گل پیروزی‌بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما این پنالتی چندان برای او خوش یمن نبود. او در زمان زدن این ضربه، از ناحیه ماهیچه پا دچار مصدومیت شدید شد و از زمین بازی بیرون رفت و به گفته مورینیو بعید است که تا پایان سال 2022 بار دیگر برای رم به میدان برود.
او پس از پایان بازی درباره شرایط این دیدار به خبرنگاران گفت:« من دیدارهای زیادی را در دوران فوتبالم به یاد نمی‌آورم که 11 نفره برابر تیمی 10 نفره بوده باشیم و من بخواهم بازی هر چه سریع‎‌تر تمام شود. بله، بازیکنان از نظر جسمی و روانی خسته بودند چون بازی سختی در روز پنجشنبه و سپس یکشنبه داشتیم.»

1711244
سرمربی رم با اشاره به شرایط تیم‌های که در رقابت‌های اروپایی حاضر نیستند اظهار داشت:« من بازی اودینزه و آتالانتا را دیدم. مشخصا فرق بین تیم‌هایی که تنها یک بازی در هفته انجام می‌دهند با ما مشخص است. این عادلانه نیست.»
مورینیو با اشاره به شرایط تیمش اضافه کرد:« ما بازی را با عطش زیادی شروع کردیم و توانستیم توپ را به خوبی به گردش دربیاوریم اما شرایط دشوار شد چون آنها حریف سرسختی بودند و ما تسلط بر توپ را از دست دادیم. من معتقد هستم که این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما خسته هستید و همین موضوع کار را پیچیده می‌کند.» 
این  مربی پرتغالی با اشاره به فرصت تیمش برای بهبود شرایط ادامه داد:« ما برای پیشرفت باید تمرین کنیم و همین کار را هم انجام می‌دهیم اما فکر می‌کنم مشکل بیشتر روانی است. همه می‌خواهند گل بزنند اما خسته هستند.»

 

دیدگاه‌ها