کد خبر : 1847435 | 18 مهر 1401 ساعت 10:44 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

این سردرگمی‌ها فقط در لیگ ما اتفاق می‌افتد

محمودی نیا: بعد از یک سال باختیم!

مربی مس کرمان از اهداف این تیم برای لیگ بیست و دوم صحبت می‌کند و می‌گوید هدف‌شان این است بستری مناسب برای فصل بعد فراهم کنند.

محمودی نیا: بعد از یک سال باختیم!

به گزارش  "ورزش سه"، مس کرمان سه امتیاز  خانگی را برابر هوادار در هفته هشتم از رقابت‌های لیگ برتر از دست داد. محمود محمودی‌نیا در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما با توجه به برنامه‌ریزی که در طول هفته داشتیم برای برد رفتیم. دقایق زیادی هم حریف را تحت فشار گذاشتیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم و در نیمه دوم روی اشتباه بازیکن خودمان گل خوردیم. بعد از آن هم نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. به امتیاز احتیاج داشتیم اما متاسفانه نشد به دست بیاوریم و روز خوب مس کرمان نبود.

مربی مس در مورد محرومیت محمد ستاری که چند ساعت قبل از بازی از طریق کمیته انضباطی ابلاغ شد عنوان کرد:روی این بازیکن در ترکیب اصلی حساب کردیم و قبل از بازی متوجه شدیم که او به خاطر اتفاقات دیدار با ذوب‌آهن با وجود اخراج و یک جلسه محرومیت، مجدداً جریمه انضباطی شده علاوه بر اینکه او را در دیدار با فولاد در اختیار نداشتیم نتوانستیم در بازی هوادار نیز از او استفاده کنیم. ای کاش شرایطی فراهم می کردند که باشگاه زودتر از این قضیه اطلاع پیدا می‌کرد‌.

وی در مورد حضور یک هافبک خارجی در تمرینات مس اظهار کرد: این بازیکن تازه آمده و طول می‌کشد تا با بقیه هماهنگ شود. در پستی که احتیاج داشتیم بازیکن جذب کردیم و این بازیکن جدید در دو پست دفاع وسط و هافبک دفاعی بازی می کند. بایدبا ما بیشتر  تمرین کند تا بتوانیم در مورد او نظر بدهیم.

محمودی نیا در مورد اینکه چرا زودتر اقدام به جذب بازیکنان خارجی نکردند، گفت: پنجره ما که مشکلی نداشته و فقط یک روز بسته بود اما پروسه جذب بازیکن خارجی سخت و طولانی است. قبل از شروع مسابقات لیگ قصدش را داشتیم اما با توجه به مشکلات نتوانستیم جذب کنیم. تعطیلات متعدد و طولانی هم در کار ما وقفه انداخت ولی در ادامه باید روی نقاط ضعف تیم کار کنیم.

دستیار فرزاد حسین‌خانی در مورد بازی هفته آینده با آلومینیوم اراک نظرش را این‌گونه بیان کرد: آلومینیوم شرایط خوبی برای خودش به وجود آورده و بازیکنان با کیفیتی دارد. در اراک روز جمعه بازی سختی داریم امیدوارم بچه های ما شرایط را به خوبی درک کنند. ناکامی بدی در هفته هشتم در کرمان نصیب ما شد. فصل قبل در کرمان در لیگ ۱۷ بازی خانگی را بدون شکست سپری کردیم. امسال هم در بازی های خانگی به جز همین دیدار با هوادار باختی نداشتیم و این اولین شکست خانگی ما بعد از تقریبا ۱۴ ماه بود. باید شرایط را از لحاظ تاکتیکی، ذهنی و روانی درک کنیم و برای بازی با آلومینیوم آماده شویم. بعد از آن هم با صنعت نفت بازی داریم. امیدوارم بتوانیم امتیازات این دو بازی را جمع کنیم تا شرایط خوبی به دست بیاوریم.
او در همین رابطه اضافه کرد: هدف‌گذاری مس کرمان برای امسال ماندن در لیگ برتر است و انشاالله برای فصل آینده بتوانیم بستری را فراهم کنیم که در لیگ بهتر بدرخشیم. گرچه برای نیم فصل دوم هم برنامه های خوبی داریم.

محمودی نیا یادآور شد: باید این نکته را بگویم که وقتی لیگ های معتبر دنیا از جمله انگلیس را بررسی می کردم متوجه شدم که تا یک هفته قبل از شروع جام جهانی بازی دارند ولی لیگ قرار است که دو ماه تعطیل شود که این استاندارد نیست. جام جهانی برای قاره های دیگر هم هست ولی چرا فقط ما سردرگمی داریم؟ این همه تعطیلات واقعا همه تیم‌ها را از شرایط ایده‌آل دور می‌کند. مطمئنم هیچ باشگاهی از این بابت خوشحال نیست.

دیدگاه‌ها