کد خبر : 1847438 | 18 مهر 1401 ساعت 10:58 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

روند آلومینیوم رو به رشد است

نقی زاده: این قانون را ندانید، نباید در فوتبال باشید!

هافبک تیم آلومینیوم اراک اعتقاد دارد روند تیمش روبه جلو است و در آینده بهتر از این هم کار خواهند کرد.

نقی زاده: این قانون را ندانید، نباید در فوتبال باشید!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در یک بازی سخت بیرون از خانه مقابل پیکان یک تساوی ارزشمند به دست آورد. علیرضا نقی‌زاده، هافبک آلومینیوم، در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. هم ما و هم تیم پیکان موقعیت‌هایی داشتیم، البته موقعیت‌های ما بیشتر بود. باید راحت 3 امتیاز را می‌گرفتیم که قسمت نشد و تلاش می‌کنیم در بازی بعدی این کار را انجام بدهیم.

او در مورد قضاوت داور و صحنه جنجالی پنالتی‌ای که به سود تیمش گرفته شد و گل نشد، ادامه داد: در مجموع داور قضاوت خوبی داشت ولی در صحنه پنالتی باید اجازه می‌داد تکلیف توپ مشخص شود. این قانونی است که همه می‌دانند و اگر کسی نمی داند نباید در حوزه ورزش کار کند چراکه یک گل ما بی‌جهت سوخت.

هافبک آلومینیوم به کیفیت زمین کرج اشاره کرد و گفت: زمین بازی خوب نبود. باید نقاط ضعف برطرف شود تا بتوانیم بازی های بهتری انجام بدهیم.

1726400

این بازیکن در مورد فرازوفرود تیم آلومینیوم در ۸ هفته گذشته از لیگ برتر عنوان کرد:  ۳,۴ بازی است که گل نخورده ایم و خوب هم نتیجه گرفتیم. آقای رحمتی بازیکنان جدیدی آورده و جوان‌گرایی کرده است. نیاز به زمان داریم. تیم کم کم خودش را نشان می‌دهد. ما رو به جلو حرکت و بازی می کنیم، هرچه جلوتر برویم در جدول شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

نقی‌زاده در پایان، در مورد دیدار هفته پیش رو با مس کرمان افزود: مس کرمان تیم خوب و قابل احترامی است. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و به سه امتیاز نیاز داریم.

دیدگاه‌ها