کد خبر : 1847443 | 18 مهر 1401 ساعت 11:17 | 72.9K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی ژاپن: این قهرمانی مال شماست!

اولیویرا کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن در مصاحبه‌ای اختصاصی با ورزش سه از کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا گفت.

کاپیتان تیم ملی ژاپن: این قهرمانی مال شماست!

به گزارش ورزش سه، خبرنگار ما به سراغ آرتور اولیویرا کاپیتان برزیلی تیم‌ملی فوتسال ژاپن که نقش پررنگی در کسب عنوان قهرمانی سامورایی‌ها در جام ملت‌های آسیا داشت، رفت و با او گفت‌وگویی صورت داد.

* آرتور، ابتدا در رابطه با ای اف سی کاپ صحبت کنیم. تورنمنت رو با شکست شروع کردید ولی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد را پیدا کردید. 
بله در سخت‌ترین گروه جام ملت های آسیا قرار گرفتم اما شکست در بازی اول به ما کمک کرد تا تیم قدرتمندتری برای ادامه تورنمنت بسازیم.

1751866

* یکی از بهترین بازیکن های ژاپن بودی. از عملکردت بگو.
خیلی ممنونم. برای حضور در این تورنمنت احساس خوبی داشتم و در بهترین شرایط بودم.  اما در کل قدرت تیم ما بود که باعث غلبه (بر رقبا) شد تا بتوانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

* تیم ملی ایران رو چطور دیدی؟
بدون شک تیم ملی ایران یکی از تیم های قدرتمند جهان است. بازیکنان بزرگی دارد که در بالاترین مسابقات و لیگ‌های فوتسال شاغل هستند. ایران استعدادهای جوانی دارد که مطمئنا در آینده ای نزدیک جزو بهترین بازیکنان جهان خواهند بود. 

1751868

* در فینال یک گل به ثمر رساندی و هوش خود را به نمایش گذاشتی.
یک‌بار دیگر از شما تشکر می کنم. این نوع حرکت را زیاد تمرین می کنم و در طول بازی دیدم که می تواند فرصتی باشد تا همه این‌ها را عملی کنم. خوش شانس بودم که آن را با دقت زدم و توانستم با این گل به ژاپن کمک کنم.

*‌ شما قهرمان ای اف سی کاپ شدید. از این قهرمانی و لحظه بالا بردن جام بگو.
بالا بردن کاپ قهرمانی از بهترین لحظات عمرم بود. کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا آسان نیست و این فقط به ارزش این لحظه می افزاید. بردن جام با هم تیمی هایم افتخاری است که برای همیشه با خود خواهم داشت. می‌خواستم از خانواده‌ام و همه افرادی که ما را حمایت کردند تشکر کنم، بدون آنها این امکان وجود نداشت. این عنوان هم مال شماست!

مصاحبه: اسماعیل بابائی دوست

1751869

دیدگاه‌ها