کد خبر : 1847449 | 18 مهر 1401 ساعت 11:39 | 36.1K بازدید | 17 دیدگاه

مدیر برنامه گلر روسی لورکوزن مدعی شد

بودن سردار در جام جهانی معجزه می‌خواهد

مدیر برنامه‌های آندره لونف، گلر روسی لورکوزن بازگشت سردار آزون از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.

بودن سردار در جام جهانی معجزه می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" مصدومیت سردار آزمون از ناحیه دوقلوی پای راست در هنگام گرم کردن برای ورود به زمین در بازی برابر پورتو به بزرگ‌ترین نگرانی کادرفنی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی تبدیل شده است. رسیدن یا نرسیدن این بازیکن به جام جهانی بستگی به روند پشت سر گذاشتن دوره نقاهت دارد و معمولا برای مصدومیت‌هایی از این دست، پنج تا شش هفته زمان در نظر گرفته می‌شود.
اما در این بین، اظهار نظر مدیر برنامه‌های گلر روسی لورکوزن در گفتگو با سایت روسی‌زبان sport24 به عنوان فردی که با ایجنت سردار و هم‌تیمی او در ارتباط است، می‌تواند جالب توجه باشد. آنتون اسمیرنوف در این خصوص گفته است: باشگاه یک بازه زمانی شش تا هشت هفته‌ای برای ریکاوری او در نظر گرفته و من نمی‌توانم تشخیص دقیق را بگویم اما در عضله ساق پای راست پارگی وجود دارد. تاریخ بازگشت سردار از مصدومیت بیست و نهم آبان است. اگر او زودتر آماده حضور در زمین شود، معجزه خواهد بود.

این اظهار نظر در شرایطی رخ داده که تیم ملی ایران یک روز بعد از پایان دوران نقاهت سردار باید در قطر به مصاف انگلیس برود و با این حساب عملا حضور این بازیکن در جام جهانی منوط به نظر کارلوس کی‌روش خواهد بود.

دیدگاه‌ها