کد خبر : 1847451 | 18 مهر 1401 ساعت 11:49 | 16.7K بازدید | 9 دیدگاه

فن دایک: لیورپول دیگر اعتماد به نفس ندارد

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، معتقد است مشکل روانی نقش مهمی در نتایج ضعیف این تیم دارد.

فن دایک: لیورپول دیگر اعتماد به نفس ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این باخت باعث شد که مجموعه امتیازات لیورپول پس از برگزاری هشت بازی در لیگ برتر به تنها 10 امتیاز رسیده باشد و این آماری فاجعه‌بار برای تیمی است که عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان و قهرمانی جام اتحادیه و جام حذفی فصل گذشته را در اختیار دارد. 
فن دایک پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« اعتماد به نفس مطمئنا موضوعی است که نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند اما همه ما آدم هستیم و نیاز به اعتماد به نفس در لحظات خاص داریم. وقتی اعتماد به نفس بالایی نداشته باشید در چنین موقعیت‌هایی به مشکل می‌خورید.»

1749659

او با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت:« همان‌طور که پیش از این گفتم، هر انسانی در هر کاری نیازی به کمی اعتماد به نفس دارد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. اگر شما در بالاترین سطح موفق به کسب پیروزی مانند سال‌های قبل که ما به آن عادت داشتیم نشوید، پس مطمئنا اعتماد به نفسی که دارید از دست می‌رود اما ما می‌دانیم که باید این شرایط را تغییر دهیم و برای ایجاد تغییر چاره‌ای جز این نداریم که به سختی تلاش کنیم.»
لیورپول در حال حاضر در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و یورگن کلوپ پس از شکست در بازی شب گذشته تایید کرد که تیمش شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل ندارد.

 

دیدگاه‌ها