کد خبر : 1847461 | 18 مهر 1401 ساعت 12:34 | 21.4K بازدید | 25 دیدگاه

سرمربی پرتغالی امیدوار به حضور روی نیمکت استقلال

خروجی جلسه‌ سرنوشت‌ساز برای ساپینتو چیست؟

جلسه سرنوشت‌ساز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره ریکاردو ساپینتو امروز برگزار می‌شود.

خروجی جلسه‌ سرنوشت‌ساز برای ساپینتو چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان که منجر به اخراج ریکاردو ساپینتو و سعید الهویی از روی نیمکت شد، این دو نفر در بازی هفته هشتم تیم خود محروم بودند و روی نیمکت ننشستند.

حالا با توجه به گزارش‌های رسیده از مسابقه استقلال و گل‌گهر به کمیته انضباطی قرار است جلسه سرنوشت‌ساز این کمیته برای تصمیم‌گیری امروز برگزار شود.

کمیته انضباطی از وکلای دو باشگاه خواسته مستندات خود را ارائه کنند و این اتفاق امروز هم احتمالا به صورت حضوری رخ خواهد داد. در نهایت، قرار است اعضای کمیته انضباطی درباره تخلف نیمکت های دو تیم و به خصوص ساپینتو و الهویی تصمیم نهایی را بگیرند.

1744393

در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص محرومیت ساپینتو و الهویی انجام شده است. اعضای دو تیم گل گهر و استقلال هم در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های مختلف از خجالت یکدیگر در آمدند اما تصمیم‌گیری نهایی با کمیته انضباطی است.

ساپینتو که از گذشته یک جلسه محرومیت تعلیقی داشت، امیدوار است با عفو کمیته انضباطی روبه‌رو شود و بتواند در بازی با ذوب‌آهن تیمش را از روی نیمکت همراهی کند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه مهم کمیته انضباطی چه خواهد بود. جلسه‌ای که احتمال می‌رود تا قبل از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر نتیجه‌اش مشخص شود و اعضای کمیته انضباطی حکم خود را صادر کنند.

دیدگاه‌ها