کد خبر : 1847471 | 18 مهر 1401 ساعت 13:06 | 6.7K بازدید | 12 دیدگاه

چرا کی‌روش روی نکونام سماجت می‌کند

آمار جالب نکونام برابر سرمربیان خارجی لیگ

سرمربی قهرمان سوپرجام ایران در فصل گذشته، این فصل یک آمار جالب توجه از خود بر جا گذاشته است.

آمار جالب نکونام برابر سرمربیان خارجی لیگ

به گزارش "ورزش سه" جواد نکونام که در ابتدای فصل پروسه پیوستنش به استقلال تا حدود زیادی نهایی شده بود، در نهایت در فولاد ماند تا پروژه‌ای که با این تیم شروع کرده را دنبال کند.
سرمربی فولاد که با آمدن کارلوس کی‌روش از این سرمربی پرتغالی برای حضور به عنوان دستیار در کادرفنی تیم ملی پیشنهاد دریافت کرد، باز هم ترجیح داد تا تمام تمرکزش را روی فولاد بگذارد. تیمی که علاوه بر برخورداری از شانس قهرمانی در لیگ برتر، در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم به عنوان تنها نماینده ایران حاضر است.
اما جواد نکونام به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان داخلی دو سال اخیر فوتبال ایران، این فصل یک رکورد جالب هم از خودش برجا گذاشت. نکو در این فصل با هر سه تیمی که روی نیمکت از سرمربیان خارجی بهره می‌برند مسابقه داده و نه‌تنها برابر هیچ کدام شکستی را متحمل نشده، بلکه برابر دو نفر از آنها به برتری رسیده است.

1751103

نکونام در سومین هفته لیگ به مصاف تراکتور تبریز رفت و توانست سرمربی کهنه‌کار این تیم، قربان بردیف را شکست دهد. او یک هفته بعد به اصفهان آمد و در دیداری نفس‌گیر با گل لحظه آخری پاتوسی، سپاهان ژوزه مورایس را شکست داد تا به صدر جدول تکیه بزند. اما عملکرد خوب جواد نکونام برابر دیگر سرمربی خارجی لیگ هم ادامه پیدا کرد و او توانست در دیدار هفته گذشته برابر استقلال هم به تساوی برسد تا در مجموع با هفت امتیاز از نه امتیاز ممکن برابر رقبای خارجی، آمار خوبی از این منظر برای خودش ثبت کند.
نکونام که تیمش با یک بازی عقب‌افتاده در رده ششم جدول قرار دارد، این فرصت را دارد تا با توجه به سبک‌شدن برنامه لیگ تا انتهای نیم‌فصل، شرایط تیمش را بهبود بخشیده و حتی نگاهی به صدر جدول هم داشته باشد. به خصوص که در صورت پیروزی در دیدار عقب افتاده، فاصله این تیم با صدر به یک امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها