کد خبر : 1847474 | 18 مهر 1401 ساعت 13:19 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

شهیم: برابر نفت MIS فقط به صدرنشینی فکر می‌کردیم

مهاجم جوان گل گهر سیرجان با قدردانی از اعتماد امیر قلعه نویی، ابراز امیدواری می‌کند در دیدارهای آتی نیز بتواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد.

شهیم: برابر نفت MIS فقط به صدرنشینی فکر می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان موفق شد با برتری 5 گله مقابل نفت مسجدسلیمان صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم لقب گیرد. در این بازی امیر شهیم مهاجم جوان و تبریزی گل گهر توانست اولین گل تیمش را به نام خود کند. مهاجمی که با درخشش در لیگ دسته اول و تیم ماشین سازی چهره شده بود و در نقل و انتقالات بحث زیادی درباره مقصد احتمالی‌اش وجود داشت. او اکنون امیدوار است بتواند در ادامه مسیر نیز اعتماد کادرفنی گل گهر را جلب کند و شرایط مناسبی را در اولین تجربه لیگ برتری‌اش پشت سر بگذارد.

شهیم درباره برتری تیمش مقابل نفت در مسجدسلیمان می‌گوید: بازی خیلی خوبی بود. شرایط طوری پیش رفت که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. تیم هجومی داریم و خیلی حمله می‌کنیم در این مسابقه از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم. بعد از گل دوم آنها انسجام تیمی خودشان را از دست دادند.

مهاجم جوان گل گهر که فصل گذشته پدیده لیگ دسته اول لقب گرفته بود، با اشاره به اعتماد سرمربی تیمش گفت: وقتی امیر قلعه‌نویی به بنده و دیگر جوانان تیم اعتماد می‌کند، طبیعی است که با تمام تلاش در زمین حاضر شویم و به دنبال پاسخ به کادر فنی باشیم. خدارا شکر در اولین بازی، اولین گل را به ثمر رساندم. اینکه گفتید گل زدن در لیگ برتر سخت‌تر است یا لیگ یک؟ باید بگویم که گلزنی در همه رقابت‌ها حتی لیگ محلات هم سخت است.

شهیم امیدوار است تیمش بتواند در ادامه مسیر نیز روند برتری را حفظ کرده و صدرنشینی را تداوم بخشد: با توکل به خدا و زحمات کادرفنی و بازیکنان توانستیم صدرنشین شویم. ما در بازی نفت مسجد سلیمان،‌ با تمام وجود در زمین حاضر شدیم تا در صورت امتیاز از دست دادن رقبا به صدر برسیم. خدا را شکر با برد پرگل این اتفاق افتاد. کار سختی در ادامه مسیر پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد این مسیر را همچنان دنبال کنیم. تیمی جاه طلب هستیم که به دنبال اتفاقات خوب در آینده خواهیم بود.

دیدگاه‌ها