کد خبر : 1847488 | 18 مهر 1401 ساعت 13:49 | 21.6K بازدید | 15 دیدگاه

نجات روی زمین و هوا با چاشنی شانس؛

بارسا به کمک تیر و ترشتگن در صدر (عکس)

در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.

بارسا به کمک تیر و ترشتگن در صدر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی شب گذشته موفق شدند میهمان خود سلتاویگو را با یک گل شکست داده و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید دوباره به صدر برگردند. آنها برای به دست آوردن این پیروزی اما استرس زیادی کشیدند و حریف بارها تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت.

ترکیبی از بی دقتی مهاجمان سلتاویگو، خوش‌شانسی و درخشش ترشتگن، مانع از باز شدن دروازه بارسا مقابل سلتاویگو شد. میهمان که بعد از باز شدن دروازه خود، حملات خطرناکی را روی دروازه آبی اناری ها تدارک دید در حالی از زدن گل تساوی ناکام ماند که مهاجمانش دو بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند.

1751947
1751948

در کنار دو تیر و چند شوت بی دقت مهاجمان حریف در موقعیت هایی مناسب، درخشش دروازه بان بارسا در دقایق پایانی هم در کسب برد خانگی این تیم نقش مهمی داشت. ترشتگن یک بار در موقعیتی تک به تک و از فاصله ای چند قدمی، دروازه تیمش را با پا نجات داد و یک بار دیگر روی شوت کات‌دار بازیکن حریف از پشت محوطه جریمه، با پروازی بلند، توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

1751949

دیدگاه‌ها