کد خبر : 1847490 | 18 مهر 1401 ساعت 13:49 | 33.9K بازدید | 22 دیدگاه

چه کسی از رامین رضاییان سریع‌تر است؟

ستاره این روزهای تیم فوتبال سپاهان آخرین جلسه تمرینی تیم ملی را با جدیت تمام پشت سر گذاشت.

چه کسی از رامین رضاییان سریع‌تر است؟

به گزارش "ورزش سه" در سومین و آخرین روز تمرین آماده‌سازی ملی‌پوشان لیگ برتری، رامین رضاییان، مدافع محبوب کارلوس کی‌روش برای جناح راست با انگیزه‌های فراوان حاضر بود و در آیتم‌های تمرینی به مانند سایر بازیکنان شرکت کرد.
رامین که با حضور سرمربی پرتغالی بخت حضور مجدد در اردوی تیم ملی را به دست آورده بود، بعد از اینکه اردوی مهم اتریش را به دلیل صادر نشدن روادید از دست داد، بعد از دو بازی خوب برابر هوادار و پرسپولیس به همراه نورافکن و نیازمند خودش را برای صبح شنبه به تهران رساند تا در اردوی تیم ملی حاضر شود.
بعد از دو روز تمرین فشرده، صبح امروز آخرین نوبت تمرینی تیم ملی هم برگزار شد که رامین رضاییان، پابه‌پای ملی‌پوشان برای جلب نظر کادرفنی تلاش کرد.
رضاییان به عنوان یکی از سریع‌ترین بازیکنان فوتبال ایران که در جام جهانی روسیه هم برابر بازیکنان سرعتی‌ای چون رونالدو دچار مشکل نشد، خصوصیت ویژه‌اش را در تمرین تیم ملی هم به رخ کشید. ستاره سپاهان که نمایش بسیار خوب محرمی در دو بازی دوستانه برابر اروگوئه و سنگال جایگاهش به عنوان مدافع راست اصلی تیم ملی را حسابی به خطر انداخته، این شانس را دارد تا در هفته‌های آینده با عملکرد خودش، نظر کارلوس کی‌روش را هم به سوی خودش بکشد و این فرصت را پیدا کند تا بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان برود.

دیدگاه‌ها