کد خبر : 1847497 | 18 مهر 1401 ساعت 14:08 | 33.5K بازدید | 12 دیدگاه

بازگشت اولیور کان قدیمی: لطفا خشمگین بمان!

واکنش‌های اولیور کان، رییس اجرایی بایرن مونیخ، در بازی برابر بروسیا دورتموند توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

بازگشت اولیور کان قدیمی: لطفا خشمگین بمان!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حالی که در حساس‌ترین دیدار این هفته بوندسلیگا با نتیجه 1-2 از دورتموند پیش بود، در دقیقه 95 گل دریافت کرد تا به یک امتیاز رضایت دهد و این اتفاق باعث عصبانیت شدید کان روی سکوها شد.
واکنش این دروازه‌بان اسطوره‌ای آلمانی روی سکوهای سیگنال ایدونا پارک باعث خوشحالی بسیاری از هواداران بایرن شد که به نظر می‌رسد منتظر دیدن دوباره این رفتارها از سوی او بودند.
اولیور کان همیشه چنین شخصیتی داشت، او بر سر دیگران فریاد می‌زد، به آنها ضربه می‌زد و آنها را رو به جلو می‌برد. او بارها با همین شیوه تیمش را به پیروزی رسانده بود و در کنارش به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا نیز شناخته می‌شد.
اما وقتی او از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، به طور کلی تغییر کرد. دیگر هیچ احساسی از روی صورتش مشخص نبود. همه چیز با آرامش دنبال می‌شد. او حتی پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی را به زبان انگلیسی منتشر می‌کرد.
او به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بایرن دیگر به کسی انگیزه نمی‌داد. تمامی آن عطش، عزم راسخ و قدرتی که به شکلی وسواسی به دنبال پیروزی و موفقیت بود از بین رفته به نظر می‌رسید.
در حالی که بسیاری فکر می‌کردند دیگر هرگز قرار نیست آن کان دیوانه و هیجان‌زده را ببینند، گل دوم بروسیا دورتموند برابر بایرن به ثمر رسید و شاهد آن واکنش‌ها بودیم.
آن بازی برای همیشه در تاریخ خواهد ماند. نه به خاطر نتیجه‌ای که به دست آمد، بلکه به خاطر کان. به خاطر واکنشی که او داشت، روی صندلی پایین رفت، فریاد زد، دستانش را تکان داد و خشمش را به تصویر کشید.
عصبانیت کان به حدی زیاد بود که شاید اگر اطرافیان او تا سه ردیف آن طرف‌تر حرف نامربوطی می‌زدند، ممکن بود اتفاق بدی برای آنها رخ دهد. کان واقعی شنبه شب برای یک لحظه برگشت: همان مرد قدیمی.
او حالا بار دیگر با همان عطش برگشته است و این همان مدیری است که بایرن مونیخ به آن نیاز دارد. فوتبال به اندازه کافی دیپلمات و مدیر دارد، نیاز این ورزش حالا به چنین دیوانگی‌ای بیشتر از سیاست و مدیریت است.
منبع: اسپورت وان

1751973
1751974

دیدگاه‌ها