کد خبر : 1847504 | 18 مهر 1401 ساعت 14:18 | 30.6K بازدید | 21 دیدگاه

بارسلونا وقت تلف می ‌کرد

بارسا را باید می‌بردیم، حتی مساوی هم برای ما کم بود

یاگو آسپاس، ستاره سلتا، معتقد است که شب گذشته مستحق پیروزی برابر بارسا بودند و هرگز نباید می باختند. او از بارسلونا به خاطر تلف کردن وقت نیز انتقاد کرد.

بارسا را باید می‌بردیم، حتی مساوی هم برای ما کم بود

به گزارش "ورزش سه"، گل دقیقه 16 پدری برای پیروزی بارسا برابر سلتا کفایت می کرد و آبی و اناری ها صدرنشین به ال‌کلاسیکو رسیدند. بارسا به پیروزی در این بازی نیاز داشت تا صدر جدول را از رئال پس بگیرد و علی‌رغم نمایش ضعیف در نیمه دوم در هر صورت توانست سلتا را شکست بدهد. 

1751960

یاگو آسپاس که متخصص گلزنی به بارسا و مارک آندره تراشتگن است(10 گل به بارسا و 9 گل به تراشتگن)، شب گذشته چند شانس گلزنی خوب را از دست داد. او معتقد است تیمش نه تنها نباید می باخت که مستحق پیروزی هم بود. آسپاس گفت:«اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم، باید بگویم که این بازی حتی نباید مساوی هم می شد. در نیمه دوم عالی بودیم و پنج یا 6 موقعیت گلزنی مسلم را از دست دادیم. گل هم زدیم که افساید اعلام شد. وقتی در نوکمپ این همه موقعیت از دست می دهید، در نهایت شکست می خورید چون بارسا تیم بزرگی است و با بازیکنان فوق العاده ای که دارد، با تک موقعیت خودش هم می تواند کار شما را تمام کند.»

1751961

آسپاس ادامه داد:« بارسا در دقایق پایانی وقت تلف می کرد. حتی هنگام پرتاب اوت هم معطل می کردند. من تراشتگن را هم دیدم که با تاخیر بازی را شروع می کرد و داور به او هشدار نمی داد. از دقیقه 10 بازی متوجه شدم که در این بازی داور بیشتر به نفع بارسا سوت می زند و از این بابت مشکل خواهیم داشت. البته همیشه برابر تیم های بزرگ شرایط اینگونه است. من به تیمم افتخار می کنم و 90 دقیقه پایاپای و حتی برتر از بارسا بازی کردیم.»

دیدگاه‌ها